توزیع ذرت فقط در سامانه بازارگاه قانونی است + سند
توزیع ذرت فقط در سامانه بازارگاه قانونی است + سند
اقتصادسبز آنلاین: عرضه و فروش نهاده ذرت صرفاً از طریق سامانه بازارگاه انجام خواهد شد و هر‌گونه خرید و فروش خارج از سامانه یاد شده تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌باشد و تخلف محسوب می‌گردد.

اقتصادسبز آنلاین: عرضه و فروش نهاده ذرت صرفاً از طریق سامانه بازارگاه انجام خواهد شد و هر‌گونه خرید و فروش خارج از سامانه یادشده تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌باشد و تخلف محسوب می‌گردد.

به گزارش اقتصادسبز آنلاین، در اطلاعیه امید گیلان‌پور معاون وزیر جهاد‌کشاورزی آمده است:

احتراماً، بر اساس تصمیمات ستاد راهبری بخش کشاورزی و مقابله با آثار تحریم این وزارتخانه مقرر گردید تا عرضه نهاده ذرت با استفاده از سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی صورت گیرد. بنابراین از تاریخ این نامه، عرضه و فروش نهاده ذرت صرفاً از طریق سامانه بازارگاه انجام خواهد شد و هر گونه خرید و فروش خارج از سامانه یادشده تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌باشد و تخلف محسوب می‌گردد. در خصوص محموله‌های پیش فروش شده مشروط به آنکه وجه آن به حساب فروشنده واریز شده باشد تا تاریخ 1399.3.31 معتبر است. لذا محموله‌های فوق می‌بایست حداکثر تا تاریخ مورد اشاره تحویل گردد و در غیر اینصورت ملغا می‌گردد. / ایلنا