توسعه تجارت «Chobani» با عرضه یک محصول گیاهی جدید
توسعه تجارت «Chobani» با عرضه یک محصول گیاهی جدید
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی مواد غذایی «چوبانی» با عرضه یک محصول جدید گیاهی، تجارت خامه‌‌سازی گسترده خود را دو‌چندان می‌‌کند.

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی مواد غذایی «چوبانی» با عرضه یک محصول جدید گیاهی، تجارت خامه‌‌سازی گسترده خود را دو‌چندان می‌‌کند.

خامه‌های قهوه گیاهی «Chobani» که در حال حاضر در قفسه‌‌های فروشگاه‌ها عرضه می‌‌شوند، نه تنها برای تصاحب سهم بیشتری از بازار نوشیدنی قهوه در خانه که به‌دلیل شیوع بیماری همه ‌گیر تسریع شده، طراحی شده‌‌اند، بلکه مصرف‌‌کنندگانی را نیز جذب می‌‌کنند که تمایل دارند طعم سایر محصولات گیاهی را بچشند. پیتر مک گینس، رییس و مدیر اجرایی کمپانی Chobani در اینباره گفت: «ما می‌خواهیم در دسته خامه سازها اختلال ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: کاهش 25 درصدی میزان قند در محصولات «نستله»

ما می‌خواهیم گزینه‌های بهتری بیاوریم و درنظر داریم افراد بیشتری را وارد این دسته کنیم و این دسته را رشد دهیم. این خامه‌های گیاهی طوری طراحی شده‌‌اند تا نزدیک‌‌ترین چیزی باشند که می‌‌توانیم به خامه‌های لبنی بسازیم.» خاطر نشان می‌شود که ساخت این اکستنشن جدید مبتنی بر گیاه حدود 18 ماه طول کشید که از ترکیبی از مواد مشتق شده از پروتئین نارگیل، آفتابگردان و نخود ساخته شده است. این خامه در چهار طعم ماکیاتو کاراملی، فندقی شکلاتی، شیرین و خامه‌ای و وانیل فرانسوی عرضه می‌شود. لازم به ذکر است کمپانی Chobani دو سال پیش وارد تجارت خامه‌‌سازی شد و قصد داشت این حوزه را از مواد افزودنی مضر و طعم‌های مصنوعی نجات دهد.