تولید نوشیدنی‌های میوه‌‌ای گازدار توسط «گودیس»
تولید نوشیدنی‌های میوه‌‌ای گازدار توسط «گودیس»
اقتصاد سبز آنلاین: «گودیس» که یکی از عرضه‌ کنندگان بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در دنیا به‌شمار می‌رود، به تازگی خط جدیدی را در کارخانه تولیدی خود در کشور اندونزی راه‌‌اندازی کرده که انواع نوشیدنی‌‌های گازدار با طعم میوه‌های جنگلی در آن تولید و عرضه می‌شود.

اقتصاد سبز آنلاین: «گودیس» که یکی از عرضه‌ کنندگان بزرگ مواد غذای و نوشیدنی در دنیا به‌شمار می‌رود، به تازگی خط جدیدی را در کارخانه تولیدی خود در کشور اندونزی راه‌‌اندازی کرده که انواع نوشیدنی‌‌های گازدار با طعم میوه‌های جنگلی در آن تولید و عرضه می‌شود.

این خط تولیدی با سرمایه ابتدایی 800 میلیون دلاری راه‌‌اندازی شده که توانسته مخاطبان بیشماری را از سراسر کشورهای همسایه اندونزی به سوی خود جذب کند. کمپانی «گودیس» در نظر دارد در سال 2021 میلادی در حوزه تولید انواع نوشیدنی‌‌های طعم ‌دار گیاهی و طبیعی ورود جدی پیدا کند و حتی با تولیدکنندگان بزرگ آبمیوه در جهان نیز به رقابت بپردازد. البته طبق اطلاعات به‌دست آمده تا پایان سال‌‌جاری میلادی بیش از 85 درصد کارخانه‌‌های «گودیس» به این خط تولید جدید مجهز می‌‌شوند و کارشناسان تغذیه مختص این گروه از نوشیدنی‌های میوه‌‌ای «گودیس» به استخدام کمپانی درمی ‌آیند. برخی از این نوشیدنی‌های میوه‌‌ای با ویژگی رژیمی بودن برای بزرگسالان و سالمندان تولید و به بازار جهانی عرضه خواهند شد. تمامی این نوشیدنی‌ها بسته‌بندی‌های متفاوتی هم خواهند داشت که هر‌کدام از این بسته‌بندی‌ها، بازار مخاطبان و مصرف کنندگان را در سنین مختلف مخاطب قرار می‌دهند. از دیگر مزیت‌های این نوشیدنی‌ها، تنوع در طعم ان‌هاست که قطعا تمام مخاطبان با سلیقه‌های متفاوت را جذب خواهند کرد.