ثبت قدمت نام تجاری شرکت دشت مرغاب (یک و یک) در «یونسکو»
ثبت قدمت نام تجاری شرکت دشت مرغاب (یک و یک) در «یونسکو»
اقتصادسبز آنلاین: شورای ممیزی دبیرخانه گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی کمیسیون ملی یونسکو در راستای حمایت از برندهای معتبر و ملی ایران ...

اقتصادسبز آنلاین: شورای ممیزی دبیرخانه گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی کمیسیون ملی یونسکو در راستای حمایت از برندهای معتبر و ملی ایران در دهم اسفندماه با ثبت قدمت نام تجاری (برند) شرکت دشت مرغاب (یک و یک) در خاطرات جمعی از سال ۱۳۴۶ هجری شمسی موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ما، این اصالت و مستندات نام تجاری (برند) شرکت دشت مرغاب (یک و یک) از تاریخ صدور این گواهی در فهرست قدمت و خاطرات جمعی کمیسیون ملی یونسکو در جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
گفتنی است شرکت دشت مرغاب با نام تجاری شناخته شده (یک و یک)، از با سابقه‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های تولیدی صنعتی کشور در صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی محسوب می‌شود که با شعار تولید محصول درجه یک از مواد درجه یک در سال ۱۳۴۶ در منطقه دشت مرغاب استان فارس در ۱۴۰ کیلومتری شهر شیراز در فضایی به مساحت حدود ۲۳ هکتار شروع به فعالیت نمود در سال ۱۳۸۴ براساس سیاست‌های خصوصی‌سازی دولت و به منظور تحقق اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران‌، سهام این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد. شرکت دشت مرغاب، هم‌اکنون با مدیریت بخش خصوصی، با تجربه بسیار گرانبهای بیش از نیم‌قرن تولید و بهره‌گیری از تکنولوژی منحصربه فرد، نیروهای متخصص و کیفیت مطلوب و همچنین قدمت و اعتبار برند خود، مشتری‌مداری و مسؤولیت‌پذیری اجتماعی و با استفاده از شبکه توزیع گسترده و سراسری، موجبات اقبال و استقبال روز‌افزون مصرف‌کنندگان از محصولات یک و یک را فراهم آورده و همین موضوع سبب دلگرمی مدیران و کارکنان گروه در کلیه سطوح گردیده است.