حمایت «Ropa» از کشاورزانی که مازاد ظرفیت تولید می‌کنند
حمایت «Ropa» از کشاورزانی که مازاد ظرفیت تولید می‌کنند
اقتصادسبز آنلاین:‌ سرویس بین‌الملل: «روپا» که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع ماشین آلات سبک و سنگین کشاورزی در جهان به شمار می‌رود ...

اقتصادسبز آنلاین:‌ «روپا» که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع ماشین آلات سبک و سنگین کشاورزی در جهان به شمار می‌رود، حمایت رسمی خود را از کشاورزانی که مازاد ظرفیت به تولید محصولات کشاورزی می‌پردازند، اعلام داشته و با ایجاد تغییراتی در نوع ارائه ماشین‌های تولیدی، نخستین گام خود را در این زمینه برداشته است.

بیشتر بخوانید: کلید جهش صنعت قند عبور از زیر سایه سیاستگزاری‌های دولتی

کمپانی «روپا» تاکنون بیش از 305 هزار ماشین کشاورزی خود را در سراسر جهان به این طرح حمایتی اختصاص داده است. به‌طوری‌که اگر کشاورزی در این شرایط شیوع بحرانی ویروس کرونا به مازاد تولید محصولات خود بپردازد و تلاش بیشتری داشته باشد، آنگاه این تولیدکننده ماشین آلات و تجهیزات بیشتری به صورت رایگان دراختیار وی قرار می‌دهد تا بتواند کار خود را با امکانات بیشتری و با سرعت بالاتری پیش برده و به ثمر برساند. در واقع تمام کارشناسان کمپانی Ropa به صورت دقیق وضعیت کاری هر کشاورزی را که اعلام آمادگی کند، بررسی می‌کنند با توجه به شرایط آن کشاورز و ظرفیت تولیدش، ماشین‌ها و تجهیزاتی که نیاز دارد را در اختیارش قرار می‌دهند. این امر موجب می‌شود تا کشاورزان در این شرایط بحرانی ناشی از انتشار ویروس کووید-19 حمایت شده و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی به توسعه تجارت و تولیدات خود دست پیدا کنند. کمپانی «روپا» حتی از سایر تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی جهان نیز دعوت به عمل آورده تا در این طرح حمایتی شرکت کرده و همگی دست به دست هم دهند تا نه تنها از کشاورزان حمایت کنند، بلکه گامی مؤثر در راستای افزایش حجم تولیدات مواد غذایی در جهان نیز بردارند.