«دومینو پیتزا» عنوان پرسرعت‌ترین خدمات تحویل را از آن خود کرد
«دومینو پیتزا» عنوان پرسرعت‌ترین خدمات تحویل را از آن خود کرد

اقتصادسبز آنلاین: رستوران‌های «دومینو پیتزا» این روزها مورد استقبال بسیاری از مشتریان در هر سنی قرار گرفته‌اند و خدمات آنها هر روز ارتقاء پیدا می‌کند. از جمله این خدمات، سرعت در تحویل غذا به مشتریان در خارج از رستوران است که رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و توانسته در میان سایر رقبای خود در […]

اقتصادسبز آنلاین: رستوران‌های «دومینو پیتزا» این روزها مورد استقبال بسیاری از مشتریان در هر سنی قرار گرفته‌اند و خدمات آنها هر روز ارتقاء پیدا می‌کند. از جمله این خدمات، سرعت در تحویل غذا به مشتریان در خارج از رستوران است که رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و توانسته در میان سایر رقبای خود در جایگاه نخست در این بخش قرار گیرد.

بسیاری از مشتریان «دومینو پیتزا» می گویند هنگامی‌که بسیار گشنه هستیم و نیاز فوری به غذا داریم، فقط به «دومینو پیتزا» فکر می‌کنیم و هیچ رستوران دیگری را انتخاب نمی‌کنیم. سرعت در ارایه خدمات و تحویل سریع و باکیفیت سفارشات به اندازه‌ای بالاست که مشتریان را شگفت زده می‌کند. در واقع «دومینو پیتزا» واحد جداگانه‌ای را برای تحویل سفارشات خود درنظر گرفته که آشپزها در آن بخش از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردارند. همچنین موتورسواران این بخش نیز بسیار حرفه ای بوده و بهترین مسیرها را جهت تحویل غذا به مشتریان انتخاب می‌کنند. تمامی این عوامل موجب شده این رستوران زنجیره‌ای در حوزه تحویل سفارشات رتبه نخست را به خود اختصاص دهد و بتواند تعداد مشتریان خود را طی یک سال اخیر تا بیش از دو برابر افزایش دهد. «دومینو پیتزا» تصمیم دارد منوی جدید و متفاوتی را در بخش تحویل بیرونی سفارشات خود ارایه دهد و خدمات خود را در این حوزه توسعه بخشد.