اقتصادسبز آنلاین: با کمبود بالهای مرغ و افزایش قیمتها، کمپانی Wingstop اعلام کرده با راهاندازی Thighstop، یک رستوران مجازی که رانهای مرغ ترد را سرو میکند، فعالیت برند خود را توسعه خواهد داد.
در این رستوران مجازی که در مرحله نخست در کشور ایالات متحده امریکا فعالیت میکند، در یکهزار و 400 مکان در سراسر کشور به مشتریان خود خدمات لازم را ارایه خواهد داد. در واقع مشتریان میتوانند با ورود به این رستوران مجازی یکی از 11 طعم از ران یا سینه با استخوان و بدون استخوان را انتخاب کرده و حتی نوع ترکیبات و چگونگی سرو آنها را نیز مشخص کنند.
بیشتر بخوانید: سرمایهگذاری «بیل گیتس» در تولید همبرگر بدون گوشت و پنیر بدون لبنیات
لازم به ذکر است که بالهای مرغ در طول همه گیری ویروس کرونا محبوبیت زیادی برای مشتریانی که برای غذا خوردن به خانه میرفتند، افزایش یافت. اما این امر باعث شد تا هم قیمتها افزایش یابند و هم عرضه این محصول کاهش یابد. در واقع ایجاد تغییر در نوع تولید و عرضه محصولات گوشتی و مرغ در ایالات متحده آمریکا به ویژه در طول یک سال اخیر موجب شد تا تناسبات لازم در حجم عرضه و تقاضا در بازارهای مختلف از بین برود و بههمین دلیل هم مصرف کننده و هم تولیدکننده با چالش روبهرو شوند. تمامی این مسائل که ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان بوده، در بخش ایجاد تغییر در قیمتها نیز تأثیرگذار بود و مصرف کنندگان را به نوعی سردرگم کرد، اما حال راهاندازی چنین رستوران مجازی میتواند به تنظیم بازار هم کمک شایانی کرده و تا حدی برای مصرفکنندگان نیز شفافیت ایجاد کند.