اقتصاد سبز آنلاین: پس از آنکه حجم فروش محصولات «Cadbury» در انگلستان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد، این کمپانی تصمیم گرفت از ماه جاری به مدت یکسال کمپین جدیدی را با نام «کمپین چندرسانهای» راهاندازی کند.
«Cadbury» مبلغی معادل ۱۰ میلیون پوند برای فعالیت این کمپین بودجه در نظر گرفته تا با در اختیار گرفتن چندین رسانه الکترونیکی و چاپی بتواند به تبلیغات گسترده خود دست پیدا کند. البته «کمپین چندرسانهای» تنها مختص تبلیغات مستقیم «Cadbury» نیست چراکه به گفته کارشناسان تبلیغات این کمپانی، به مرور زمان اگر فعالیت کمپین تحت کنترل قرار نگیرد، حالت ضدتبلیغ به خود میگیرد که خسارت آن تا سالهای آینده جبرانناپذیر خواهد بود. بنابراین برنامههای آموزشی و سرگرمی نیز برای این کمپین در نظر گرفته شده که میتواند مخاطبان زیادی را بهسوی خود جذب کند. برنامههای تبلیغاتی کمپین «Cadbury» بهصورت دورهای در رسانههای جمعی منتشر میشود و چندین رسانه بینالمللی را نیز درگیر خود میکند. ساخت تیزرهای مردمی با حضور جمع کثیری از مصرف کنندگان محصولات «Cadbury» از دیگر برنامههای این کمپین است که به جذب هرچه بیشتر مشتریان کمک خواهد کرد. این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند راه اندازی این کمپین چندان در افزایش حجم فروش محصولات «Cadbury» تأثیرگذار نخواهد بود.