روایت شکل‌گیری رنسانس صنعت ماکارونی در «اقتصادسبز» شهریور‌ماه
روایت شکل‌گیری رنسانس صنعت ماکارونی در «اقتصادسبز» شهریور‌ماه
اقتصادسبز آنلاین: صد و دهمین شماره ماهنامه «اقتصادسبز» منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: صد و دهمین شماره ماهنامه «اقتصادسبز» منتشر شد.

اقتصادسبز شهریور با ده‌ها مطلب خواندنی و مصاحبه‌های اختصاصی به گام صد و دهم رسید.
در سرمقاله این شماره با عنوان آیا جهادکشاورزی نماد همکاری دولت با بخش خصوصی می‌شود می‌خوانیم: «وزیر جهادکشاورزی به توانمندی‌های بخش خصوصی اعتماد دارد و در تصمیم‌گیری از آنها مشورت و این رویکرد قابل احترام است».
«نان صنعتی قهرمان شد بعد از 70 سال» عنوان گزارش اصلی این شماره ماهنامه به قلم یحیی امیری است که در آن به این‌که بعد از 70 سال رشد مصرف نان صنعتی 50 درصد رشد داشته و آن هم به خاطر شیوع ویروس کرونا اختصاص دارد.
«روایت شکل‌گیری رنسانس در صنعت ماکارونی» عنوان دیگر گزارش خواندنی این شماره است که در گفت‌وگویی با حاج مرتضی میثمی‌فرد بنیانگذار «تک ماکارون» و مالک کارخانه «تک نان جنوب» از چگونگی شکل‌گیری کارخانه «تک ماکارون» در سال 75 صحبت به میان آمده است.
گفت‌وگو با امین شالچیان مدیرعامل شرکت بازرگانی تعاونی‌های کشاورزی ایران یکی دیگر از مصاحبه‌های این شماره «اقتصادسبز» است که در آن از چالش‌های تأمین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان تا فراهم‌سازی بستر تجارت کالا به کالا صحبت شده است.
خورش‌های بدون گوشت کامبیز روانه بازار شد، رشد 60 میلیارد دلاری بازار شکلات دنیا حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، گزارش ارزش بازار گوشت دنیا بزرگترین مصرف‌کنندگان شکلات دنیا، گفت‌وگو با مدیرعامل کوکاکولا، آنالیز فراز و فرودهای بازار جهانی قهوه، آدامس‌ جویدنی خوش بو، آدامس خوب یا بد، اخبار برندها، اخبار بسته‌بندی، وبینارها، پست مدرن، سرکه سیب و… از جمله مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «اقتصادسبز» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «اقتصادسبز» می‌توانند با شماره تلفن 66560681 تماس حاصل نمایند.