ساخت جعبه‌های نیتروژن مخصوص ماشین‌های کشاورزی
ساخت جعبه‌های نیتروژن مخصوص ماشین‌های کشاورزی
اقتصادسبز آنلاین: یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع تجهیزات و سیستم‌های مدرن کشاورزی در استرالیا، به تازگی جعبه‌هایی را برای نگهداری نیتروژن مخصوص اتصال به انواع ماشین‌های کشاورزی طراحی کرده است ...

اقتصادسبز آنلاین: یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع تجهیزات و سیستم‌های مدرن کشاورزی در استرالیا، به تازگی جعبه‌هایی را برای نگهداری نیتروژن مخصوص اتصال به انواع ماشین‌های کشاورزی طراحی کرده است که این جعبه‌ها دارای قابلیت بسیار بالایی در نگهداری نیتروژن بوده و می‌توانند اکسیژن پاک و سالم را از طریق ماشین‌آلات به محصولات کشاورزی انتقال دهند.

جعبه‌ نیتروژن هنگام حرکت ماشین کشاورزی به داخل خاک نفوذ می‌کند و به‌دلیل برخورداری از سنسور هوشمند مرکزی، کل زمین را تحت کنترل و نظارت خود قرار می‌دهد. سپس اکسیژن پاک و سالم به ریشه محصولات و خاک انتقال داده می‌دهد و هر گونه آلاینده و گاز سمی از درون زمین را جذب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تحلیل نبرد تَن به تَن مصرف‌کنندگان با دلالان در «اقتصادسبز»

این گردش صحیح هوا و انرژی در داخل اراضی کشاورزی موجب می‌شود در مدت زمان کوتاهی بیشترین فضا برای تقویت محصولات فراهم شود. از این رو میزان خطا در برداشت محصولات خراب و نابود شده به حداقل میزان ممکن و مصرف انرژی نیز تا بیش از 30 درصد کاهش می‌یابد. این جعبه‌های نیتروژن از نفوذ هرگونه حشرات موذی به داخل خاک جلوگیری می‌کند و می‌تواند پاکسازی و احیای خاک را نیز به درستی انجام دهد. البته باید اشاره کرد که استفاده از این جعبه‌های نیتروژن در مکان‌هایی که خاک مرطوب دارند، بسیار کاربردی‌تر و مفیدتر خواهد بود، چرا که می‌توانند خاک را بسیار نرم کرده و برای کاشت محصولات آماده کنند.