سرمایه‌گذاری مشترک «پپسی» و Beyond Meat برای تولید یک محصول گیاهی
سرمایه‌گذاری مشترک «پپسی» و Beyond Meat برای تولید یک محصول گیاهی
اقتصاد‌سبز آنلاین: رسانه بین‌المللی بلومبرگ اخیرا گزارش داده که سرمایه‌گذاری مشترک Beyond Meat و PepsiCo در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط تولید یک محصول گیاهی به عنوان نخستین محصول مشترک آن‌ها است.

اقتصاد‌سبز آنلاین: رسانه بین‌المللی بلومبرگ اخیرا گزارش داده که سرمایه‌گذاری مشترک Beyond Meat و PepsiCo در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط تولید یک محصول گیاهی به عنوان نخستین محصول مشترک آن‌ها است.

این دو کمپانی نزدیک به یک سال پیش سرمایه‌گذاری مشترک خود را به نام The PLANeT Partnership با هدف ایجاد تنقلات و نوشیدنی‌های گیاهی با یکدیگر اعلام کردند. این مشارکت به Beyond، یک تازه وارد در دنیای مواد‌غذایی، فرصتی می‌دهد تا از تخصص تولید و بازاریابی «پپسی» برای محصولات جدید استفاده کند. به نوبه خود، «پپسی» می‌تواند سرمایه‌گذاری خود را در دسته‌‌های گیاهی که به‌طور فزاینده‌‌ای در حال رشد هستند، عمیق‌‌تر کند. همچنین این مشارکت به کمپانی «پپسی» کمک می‌کند تا در راستای اهداف پایداری و سلامتی در مجموعه خود تلاش کند.

بیشتر بخوانید: عرضه کاغذ روغنی قابل کمپوست برای بسته‌‌های غذای آماده

لازم به ذکر است که شرکت «پپسی» اوایل سال 2022 میلادی را برای عرضه نخستین محصول از این شراکت هدف گذاری کرده است. این در حالی است که «دن مویسان» کهنه کار «پپسی» به عنوان مدیر اجرایی این سرمایه‌گذاری انتخاب شده است. عکس نمونه منتشر شده از این محصول نشان می‌دهد که این گیاه حاوی سویا، گلوتن یا ارگانیسم‌‌های اصلاح ‌شده ژنتیکی نیست، اما حاوی 10 گرم پروتئین گیاهی در هر وعده است. البته باید اشاره کرد که کمپانی‌های Beyond و Pepsi از اظهار نظر در مورد جزئیات این گزارش خودداری کرده‌‌اند.