شرکت Ecotech به توسعه هیدرولیک در تراکتورهای فشرده می‌پردازد
شرکت Ecotech به توسعه هیدرولیک در تراکتورهای فشرده می‌پردازد
اقتصادسبز آنلاین: تراکتورهای فشرده ابزارهای مفیدی هستند، اما عملکرد آن‌ها ممکن است تحت شرایط خاصی به دلیل هیدرولیک شان محدود شود، خواه به دلیل سرعت جریان یا گرمای بیش از حد باشد.

اقتصادسبز آنلاین: تراکتورهای فشرده ابزارهای مفیدی هستند، اما عملکرد آن‌ها ممکن است تحت شرایط خاصی به دلیل هیدرولیک شان محدود شود، خواه به دلیل سرعت جریان یا گرمای بیش از حد باشد. Ecotech، یک شرکت مهندسی از اتریش که متخصص در ملحقات برای مراقبت از زمین و تعمیر و نگهداری اراضی است، در این زمینه به پاسخی دست یافته است. این شرکت یک پمپ کمکی و واحد مخزن روغن راه‌اندازی کرده که بر روی پیوند عقب نصب شده و توسط برق تراکتور (PTO) هدایت می‌‌شود. این به کامپکت‌های کوچک ‌تر یا آن‌‌هایی که PTO جلویی ندارند، اجازه می‌‌دهد تا اتصالاتی را انجام دهند که در غیر این صورت برای کار کردن به تراکتورهای بزرگ‌‌تری نیاز دارند. این می‌تواند حداکثر 25 لیتر در دقیقه روغن خنک شده را به ضمیمه‌های برس جاروبرقی جاده یا علف‌های هرز که در جلو نصب شده اند، تحویل دهد که اجازه می‌دهد جریان مداوم حتی در شرایط گرم کار کند. 25 لیتر در دقیقه ممکن است سرعت خوبی به نظر نرسد، اما اکثر تراکتورهای فشرده مقدار خوبی کمتر از 20 لیتر در دقیقه ارائه می‌دهند، بنابراین این نشان دهنده یک پیشرفت قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: معرفی بسته‌های ساخته شده از ضایعات کشاورزی

روغن بیش از حد گرم شده می‌تواند با اجزای غیر فلزی در سیستم انتقال تراکتور ویران کند و جریان مداوم تحت بار به زودی آن را تا دمای خطرناک گرم می‌کند. با استفاده از یک مخزن جداگانه برای روغن و منحرف کردن آن از طریق رادیاتور که توسط یک فن ترموستاتیک خنک می‌شود، از این مشکل جلوگیری خواهد شد. همچنین یک شیر کاهش فشار قابل تنظیم وجود دارد که فشار کاری مورد نیاز را برای اتصالات مختلف فراهم می‌کند که حداکثر 140 بار است.