طراحی میزهای قهوه سِنتی در «Simple Kaffa»
طراحی میزهای قهوه سِنتی در «Simple Kaffa»

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «Simple Kaffa» که یکی از کافه‌های بین‌المللی به‌شمار می‌رود، به تازگی طرح جدیدی را در کافی‌شاپ‌های خود به اجرا گذاشته که مورد استقبال بسیاری از مشتریان به‌ویژه جوانان قرار گرفته است. این طرح که در مرحله نخست در تایوان و دیگر کشورهای آسیایی اجرایی شده، شامل یک میز قهوه سِنتی در […]

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «Simple Kaffa» که یکی از کافه‌های بین‌المللی به‌شمار می‌رود، به تازگی طرح جدیدی را در کافی‌شاپ‌های خود به اجرا گذاشته که مورد استقبال بسیاری از مشتریان به‌ویژه جوانان قرار گرفته است.

این طرح که در مرحله نخست در تایوان و دیگر کشورهای آسیایی اجرایی شده، شامل یک میز قهوه سِنتی در هر کافی‌شاپ می‌شود. این میز دارای یک دستگاه قهوه جوش با طعم‌های مختلف است که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مشتریان «Simple Kaffa» می‌توانند پس از انتخاب قهوه موردنظرشان، خود اقدام به تولید آن قهوه کنند. به‌دلیل آنکه مشتریان بتوانند مدت زمان بیشتری را پشت این میز سپری کنند و از انواع قهوه‌های آن بچشند، قهوه‌ها در اندازه کوچک و با هزینه‌های سِنتی سرو می‌شوند. از این رو اجرای این طرح جدید هم برای مشتریان مقرون به صرفه خواهد بود و هم تنوع در مصرف انواع قهوه‌ها به‌صورت چشمگیری افزایش می‌‌یابد. همچنین این میزهای قهوه هوشمند هستند و سفارش به‌صورت لمسی بر روی آن انجام می‌شود. بنابراین دسترسی مشتریان به قهوه‌ها بسیار ساده و آسان خواهد بود. از دیگر جذابیت‌های این میز، تنوع در رنگ و طرح آن است که توجه بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب می‌کند.