طراحی یک سیستم عامل جدید برای تولیدکنندگان تراکتور
طراحی یک سیستم عامل جدید برای تولیدکنندگان تراکتور
اقتصادسبز آنلاين: انجمن مهندسان کشاورزی و زیست‌شناسی ایالات متحده امریکا برای نخستین‌بار سیستم عاملی را طراحی کرده است که برای تولیدکنندگان انواع تراکتورهای کشاورزی بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

اقتصادسبز آنلاین: انجمن مهندسان کشاورزی و زیست‌شناسی ایالات متحده امریکا برای نخستین‌بار سیستم عاملی را طراحی کرده است که برای تولیدکنندگان انواع تراکتورهای کشاورزی بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

در واقع تولیدکنندگان تراکتورهای کشاورزی می‌توانند با استفاده از این سیستم عامل می‌توانند برنامه‌های لازم جهت مدیریت، نظارت، تنظیم و انتقال داده‌های زراعی را به‌صورت کاملاً اختصاصی در تراکتورهای تولید شده به اجرا درآورند و شرایطی را فراهم آورند که تمام این برنامه‌ها به‌صورت هوشمند در انواع تراکتورها قابل نصب و اجرا باشند. این سیستم عامل به‌گونه‌ای طراحی شده که قابل تنظیم خودکار بوده و شرکت‌های مختلف تولیدکننده بر اساس اهداف، برنامه‌ها و نیازهای خود از آن بهره‌برداری خواهند داشت. قابلیت اجرای برنامه‌های گوناگون بر روی ایمن سیستم عامل به اندازه‌ای بالاست که تاکنون هیچ سیستم عاملی مشابه آن تولید نشده و از این‌رو می‌توان قابلیت‌های متنوعی را از طریق آن بر روی تراکتورهای تولیدی تبیین کرد. این قابلیت‌ها همگی به‌صورت هوشمند بر روی تراکتورها به اجرا در می‌آیند که هم عملکرد تراکتور را بالا می‌برند و هم بر کیفیت و طول عمر آن تأثیر بسزایی خواهند گذاشت. از دیگر قابلیت‌های این سیستم عامل برخورداری از هوش مصنوعی است که می‌تواند برنامه‌های مشابه زیادی را در این زمینه تحت پوشش قرار داده و در نهایت بهترین ایده‌ها و نوآوری‌ها را پیش‌روی تولیدکنندگان این حوزه قرار دهد.