اقتصادسبز آنلاین: رستورانهای KFC در سراسر ایالات متحده آمریکا، اخیرا برای مدت محدودی، مرغهای گیاهی Beyond Meat را به منوهای خود اضافه کردهاند.
این راهاندازی پس از سالها آزمایش از سوی زنجیره برندهای Yum و Beyond Meat برای ایجاد یک جایگزین گوشتی انجام شد که طعم و بافت مرغ ماهیچه ای کامل، مانند سینه مرغ را به جای قوام ناگتها تقلید میکرد. این دو شرکت برای نخستینبار مرغهای گیاهی را در یک رستوران آتلانتا در آگوست 2019 آزمایش کردند و عرضه محدود خود را در کمتر از پنج ساعت به فروش رساندند.
بیشتر بخوانید: استفاده از نگهدارندههای طبیعی برای بستهبندی مواد غذایی
KFC سپس این مورد جدید را دو سال پیش در نشویل، شارلوت، N.C و جنوب کالیفرنیا آزمایش کرد. حال زنجیره مرغ سوخاری پرطرفدار روی مشتریانی حساب میکند که انتخابهای سالم تری برای انجام تصمیمات معمولی سال نو داشته باشند. این واقعا مربوط به جایی است که مشتری میرود. آنها میخواهند پروتئینهای گیاهی بیشتری بخورند. روزهای آخر ماه ژانویه است، بنابراین زمان تصمیم گیریهای سال نو است و میخواهند در رژیم غذایی خود کاری متفاوت انجام دهند. تعداد بیشتری از آمریکاییها از رژیم غذایی به اصطلاح انعطافپذیری استقبال میکنند که در آن مصرفکنندگان بهدلایل بهداشتی و محیطی مصرف گوشت خود را کاهش میدهند. این امر باعث محبوبیت فزآینده جایگزینهای گیاهی شده است.