غلتک میخ‌داری که یک هواکش فعال است
غلتک میخ‌داری که یک هواکش فعال است
اقتصادسبز آنلاین: دستیابی به Alstrong Aerator نیاز به تغییری در دیدگاه دارد، زیرا بسیار فراتر از یک غلتک میخ‌دار است و برخلاف اکثر ابزارهای این نوع، سرعت بسیار مهم است.

اقتصادسبز آنلاین: دستیابی به Alstrong Aerator نیاز به تغییری در دیدگاه دارد، زیرا بسیار فراتر از یک غلتک میخ‌دار است و برخلاف اکثر ابزارهای این نوع، سرعت بسیار مهم است. اگر آن را فقط یک روش گران قیمت برای سوراخ کردن خاک در نظر بگیریم، این بدان معناست که عملکرد آن را به اشتباه درک می کنیم، زیرا وقتی رانده می شود، تبدیل به یک ابزاری که کاملاً درگیر خاک می‌شود، تا عمق 30 سانتی متری تاثیر دارد. این اثر باعث شکستن خاک و ایجاد شکاف‌هایی می‌شود که به هوا اجازه می‌دهد به زیر لایه بالایی فشرده شده و به‌خوبی به منطقه ریشه نفوذ کند و در عین‌حال عبور راحت تر آب از سطح را فراهم می کند. در حالی‌که ما تمایل داریم مرتع را نسبت به زمین‌های خاکورزی کمتر در معرض تراکم خاک بدانیم، آلن وینترز، بنیانگذار السترانگ، خاطر‌نشان می‌کند که گاوها در متراکم کردن چند اینچ بالای خاک بدترین عملکرد را دارند، به‌خصوص وقتی که چرا می‌روند. عملیات صحرایی مانند پخش دوغاب یا برداشت سیلو فقط به آسیبی که وی اشاره می کند می‌افزاید و بنابراین سرویس‌دهی منظم خاک برای حفظ بهترین عملکرد آن مهم است.

بیشتر بخوانید: آنالیز ناکامی‌های برنامه‌های توسعه‌ای در کشاورزی

آلن معتقد است که ابزاری که در چند سال گذشته توسعه داده و به بازار آورده است، با وارد کردن سریع تیغه‌ای به زمین که باعث شکستگی خاک فشرده شده و در عین‌حال دست نخورده باقی می‌ماند، این کار را انجام می‌دهد.