«لاندینی» شریک تجاری می شود
«لاندینی» شریک تجاری می شود

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «لاندینی» از تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات کشاورزی در سطح جهان برای نخستین‌بار فراخوان تجاری را منتشر کرده و در این فراخوان آمادگی خود را برای شراکت با سایر تولیدکنندگان حوزه ماشین‌آلات و سیستم‌های نوین کشاورزی اعلام کرده است. کمپانی «لاندینی» تصمیم دارد تا با مشارکت خود در سایر خطوط تولیدی جهان هم به […]

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «لاندینی» از تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات کشاورزی در سطح جهان برای نخستین‌بار فراخوان تجاری را منتشر کرده و در این فراخوان آمادگی خود را برای شراکت با سایر تولیدکنندگان حوزه ماشین‌آلات و سیستم‌های نوین کشاورزی اعلام کرده است.

کمپانی «لاندینی» تصمیم دارد تا با مشارکت خود در سایر خطوط تولیدی جهان هم به آموخته‌های خود بیفزاید و هم درآمد مالی خود را افزایش دهد. از دیگر مزیت‌های این تصمیم «لاندینی» آن است که شرکت‌ها کاملاً آگاهانه و با اطلاع از سوابق درخشان این کمپانی اقدام به مشارکت تجاری می‌کنند و می‌دانند با این نوع شراکت می‌توانند حجم تولیدات خود را به میزان قابل توجهی توسعه بخشند. با این وجود برخی از کارشناسان معتقدند کمپانی «لاندینی» با این اقدام چندان نتیجه مطلوبی نخواهد دید و بهتر است سرمایه‌های خود را صرف توسعه بخش‌های تولید و عرضه ماشین‌های نوین خودش کند. اما در مقابل برخی دیگر از اقتصاددانان بر این باورند که در برخی از مواقع ورود پیدا کردن به سایر حوزه‌های تولیدی می تواند به توسعه زیرساخت‌های مالی یک مجموعه کمک کند و از این‌رو اقدام کنونی کمپانی «لاندینی» می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. نکته جالب اینجاست که در همین ابتدا شرکت تولیدکننده «McCormick» آمادگی خود را برای همکاری با کمپانی «لاندینی» اعلام کرده است.