محصولات غذایی «گلوریس» در اختیار خیریه‌ها
محصولات غذایی «گلوریس» در اختیار خیریه‌ها
اقتصاد سبز آنلاین: «گلوریوس» که از تولیدکنندگان بزرگ محصولات غذایی انگلستان به‌شمار می‌رود، روزانه هریک از محصولاتی که در فروشگاه باقی می‌‌ماند و زمان زیادی هم تا تاریخ انقضای آنها نمانده است را در اختیار خیریه‌‌ها و انجمن‌‌های کمک به کودکان بیمار و بی‌سرپرست قرار می‌دهد.

اقتصاد سبز آنلاین: «گلوریوس» که از تولیدکنندگان بزرگ محصولات غذایی انگلستان به‌شمار می‌رود، روزانه هریک از محصولاتی که در فروشگاه باقی می‌‌ماند و زمان زیادی هم تا تاریخ انقضای آنها نمانده است را در اختیار خیریه‌‌ها و انجمن‌‌های کمک به کودکان بیمار و بی سرپرست قرار می‌دهد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده در طول یک سال گذشته کمپانی «Glorious» بیش از ۵۰۰ هزار تن از محصولات خوراکی و غذایی خود را به‌دلیل اتمام تاریخ تولیدشان دور ریخته و حجم زیادی را هدر داده است. از این‌رو مسؤولان این کمپانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، تصمیم گرفتند در پایان هر روز این محصولات را به‌دست افراد بی‌بضاعت رسانده و آنها را خوشنود کنند. همچنین این عرضه کننده محصولات غذایی اعلام کرده است هرکدام از خیریه‌ها و انجمن‌هایی که «گلوریوس» با آنها در ارتباط نیست می‌توانند به نماینگی‌های رسمی آن مراجعه کرده و جزو این دریافت‌کنندگان محصولات غذایی قرار گیرند. برگزاری جشنواره‌های متعدد برای کودکان بیمار و خانواده‌های عضو این انجمن‌ها از دیگر برنامه‌های «گلوریوس» است که در دستور کار قرار گرفته شده است. «گلوریوس» تصمیم دارد در تمام کشورهایی که فعالیت دارد هم این اقدامات خود را گسترش دهد. بسیاری از کارشناسان معتقدند این اقدام «گلوریوس» در جذب هرچه بیشتر مشتریان آن تأثیر بسزایی داشته باشد و به رشد سهام این کمپانی کمک شایانی کند.