مدیر «IH» بعد از ۳۸ سال می رود
مدیر «IH» بعد از ۳۸ سال می رود

اقتصادسبز آنلاین: مدیر اجرایی کمپانی «IH» از تولیدکنندگان انواع ماشین‌‌آلات سبک و سنگین کشاورزی جهان ‌پس از ۳۸ سال مدیریت و در سن ۶۱ سالگی در سال ۲۰۲۰ میلادی از این کمپانی خداحافظی می‌کند. در مدت فعالیت این مدیر ارزشمند، اتفاقات خوشایندی برای کمپانی «IH» افتاد و دستاوردهای ارزنده‌ای برای آن رقم خورد. این مدیر […]

اقتصادسبز آنلاین: مدیر اجرایی کمپانی «IH» از تولیدکنندگان انواع ماشین‌‌آلات سبک و سنگین کشاورزی جهان ‌پس از ۳۸ سال مدیریت و در سن ۶۱ سالگی در سال ۲۰۲۰ میلادی از این کمپانی خداحافظی می‌کند.

در مدت فعالیت این مدیر ارزشمند، اتفاقات خوشایندی برای کمپانی «IH» افتاد و دستاوردهای ارزنده‌ای برای آن رقم خورد. این مدیر اجرایی توانست «جایزه ماشین سال ۲۰۱۹ » را به این کمپانی اختصاص دهد و شرایط مناسبی را برای این برند بین‌المللی در بازار جهانی به‌وجود آورد. مدیر اجرایی «IH» به‌دلیل کهولت سن تصمیم دارد از این کمپانی خداحافظی کند و تجربیات خود را در اختیار سایر مدیران قرار خواهد داد. ایجاد بسته‌های تبلیغاتی ایمنی و صلح ویژه مشتریان «IH» از جمله مهمترین اقدامات این مدیر اجرایی طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود که دستاورد ارزنده‌ای را به‌جای گذاشته است. این بسته ایمنی و صلح، توانسته مخاطبان بی‌شماری را به‌سوی خود جذب کند. چرا که برای فعالان حوزه‌های مختلف، محصولاتی را ارایه داده که توانسته ایمنی مشتریان را تضمین کند و با شرایط جسمانی آنها تناسب داشته باشد. برخی از کارشناسان معتقدند «IH» با رفتن مدیر اجرایی خود ضربه سنگینی خواهد خورد که جبران آن کمی سخت و زمان بر است. حال باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه این پیش‌بینی محقق می‌شود.