مشارکت Kind برای ایجاد یک برند جدید مکزیکی
مشارکت Kind برای ایجاد یک برند جدید مکزیکی
اقتصاد‌سبز آنلاین: برند بزرگ مواد غذایی Kind با مشارکت و همکاری جدید خود با دو مدیر سابق در حوزه‌های مواد غذایی و نوشیدنی، برند جدید غذایی را به نام Somos راه‌اندازی کرده‌اند.

اقتصاد‌سبز آنلاین: برند بزرگ مواد غذایی Kind با مشارکت و همکاری جدید خود با دو مدیر سابق در حوزه‌های مواد غذایی و نوشیدنی، برند جدید غذایی را به نام Somos راه‌اندازی کرده‌اند.

برند Somos که در اسپانیایی به معنای «ما هستیم» است، اکنون سفارشات عمده فروشی را از خواربارفروشی‌ها و خرده‌فروشان می‌پذیرد؛ با این انتظار که طیف وسیعی از برنج، لوبیا، سالسا، چیپس و خوراکی‌های گیاهی آن تا ژانویه به قفسه‌ها برسد. سایت تجارت الکترونیک این شرکت فروش چیپس و سالساهای خود را نیز اخیرا آغاز کرده است. مدیر ارشد کمپانی Kind با مدیر ارشد بازاریابی سابق و رییس سابق نوآوری محصول، Rodrigo Zuloaga، به نام لیل همکاری خود را آغاز کرد و بدین ترتیب برند Somos را ایجاد کردند. لیل که به عنوان مدیر عامل Somos فعالیت می‌کند، قبلاً برای شرکت‌های غذایی مانند Cholula، Danone، Diamond Foods و PepsiCo’s Frito Lay کار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: ساخت بزرگترین مزرعه عمودی جهان در بریتانیا

لازم به ذکر است که مجموعه Somos شامل هیچ گونه گوشت، گلوتن یا ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی نیست و به نوعی می‌توان گفت که صفحه ای از کتاب بازی Kind را باز می‌کند. لیل در‌خصوص ایجاد این برند مکزیکی گفته که ما همیشه از فقدان اصالت در غذاهای مکزیکی شگفت زده می‌شویم. به‌ویژه آنکه این غذاهای اصیل در قالب‌های بسته‌بندی شده عرضه نمی‌شوند و آنطور که باید به جهانیان معرفی نشده اند. به همین دلیل، ما فقط فکر می‌کردیم که فرصت بزرگی برای آوردن مواد اولیه، تکنیک‌ها، غذاهای واقعی مکزیکی ایجاد شده که می‌توانیم غذاهای پخته شده مکزیکی را به بازار جهانی وارد کنیم.