مهندسی پیام و مدیریت محتوا از وظایف مهم روابط عمومی است
مهندسی پیام و مدیریت محتوا از وظایف مهم روابط عمومی است
اقتصادسبز آنلاین: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد‌کشاورزی گفت: روابط عمومی باید با در دست داشتن تمام ابزارهای رسانه ای و مجازی مهندسی پیام انجام دهد و مدیریت محتوا را بر عهده بگیرد.

اقتصادسبز آنلاین: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد‌کشاورزی گفت: روابط عمومی باید با در دست داشتن تمام ابزارهای رسانه ای و مجازی مهندسی پیام انجام دهد و مدیریت محتوا را بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار ما، ساسان والی‌زاده سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد‌کشاورزی، در همایش سراسری مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: وظایف روابط عمومی باید شامل نظام یکپارچه اطلاعات، سواد رسانه‌ای، نهضت تولیدمحتوا، مدیریت و مهندسی محتوا باشد.
وی افزود: نقش روابط عمومی مدیریت ارتباطات انسانی و رسانه ای است و این بخش باید با ایجاد انگیزه، سرعت تصمیم سازی را افزایش دهد و یک پاسخ رسانه ای به مشکلات باشد.
والی زاده تاکید کرد: روابط عمومی مدیریت بحران ها را برعهده دارد و می تواند با جریان سازی و ایجاد کمپین ها شرایط را مدیریت کرده و خوراک رسانه ها را تامین کند.
وی با اشاره به این که روابط عمومی باید از همه ابزارهای رسانه ای و مجازی استفاده کند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید با در دست داشتن تمام ابزارهای رسانه ای و مجازی مهندسی پیام انجام دهد و مدیریت محتوا را بر عهده بگیرد.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: روابط عمومی باید مدیریت اخبار منتشر شده و نحوه رسیدن اخبار به مخاطبان را در نظر بگیرد.
والی زاده با اشاره به شعار سال گفت: در سال جهش تولید بایستی دستآوردها و خدمات نظام و دولت بیان هنرمندانه رسانه ای و اطلاع رسانی شود.
در پایان این همایش، روابط عمومی های استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، سیستان و بلوچستان، قزوین و مرکزی به عنوان استان‌های برتر و سه سازمان دامپزشکی کشور، شیلات ایران و جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برتر شدند. / ایانا