نقش رنگ سلامت در بسته‌بندی‌های لبنیات
نقش رنگ سلامت در بسته‌بندی‌های لبنیات
اقتصاد‌سبز آنلاین: تعدادی از برندهای تولیدکننده انواع لبنیات در آمریکای شمالی یک کمپین جدیدی را به نام «رنگ سلامت در بسته‌بندی‌های لبنیات» راه‌اندازی کرده‌اند تا از این طریق اهمیت مصرف لبنیات در سنین مختلف را نشان دهند.

اقتصاد‌سبز آنلاین: تعدادی از برندهای تولیدکننده انواع لبنیات در آمریکای شمالی یک کمپین جدیدی را به نام «رنگ سلامت در بسته‌بندی‌های لبنیات» راه‌اندازی کرده‌اند تا از این طریق اهمیت مصرف لبنیات در سنین مختلف را نشان دهند.

این کمپین جدید، بیشترین و متنوع ترین طرح‌های بسته‌بندی انواع لبنیات مانند شیر، ماست، دوغ و سایر محصولات مربوطه را به نمایش در می‌آورد تا توجه همه مصرف‌کنندگان در آمریکای شمالی را به‌سوی خود جلب کنند.

بیشتر بخوانید: «ساداتی‌نژاد» بدشانس‌ترین وزیر جهادکشاورزی؟!

براساس این طرح کارشناسان تغذیه برای هر روز هفته یک رنگ خاصی مختص بسته‌‌بندی‌های لبنیات تعیین کرده‌‌اند که این رنگ‌ها نشان ‌دهنده مواد مغذی موجود در این محصولات لبنی هستند. در واقع وجود ویتامین‌های مغذی که برای هر‌یک از روزهای هفته می‌‌تواند به بدن نشاط و شادابی بخشیده و سلامت مصرف‌‌‌کنندگان را تأمین کند، با رنگ‌های متفاوت و طرح‌های خاصی نشان داده می‌‌شود. بر این اساس این محصولات لبنی تولید شده در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه به ترتیب با کاغذهای سفید، سبز، مات آبی، قرمز نارنجی، و زرد بسته‌‌بندی می‌‌شوند. بخش عمده کارشناسی تعیین رنگ‌‌ها با توجه به نوع آب و هوا و شرایط زیست‌‌محیطی در هر یک از مناطق آمریکای شمالی صورت می‌‌گیرد.