نقش و اهمیت هنر روابط عمومی در روزگار نو
نقش و اهمیت هنر روابط عمومی در روزگار نو
اقتصادسبز آنلاین: بسياری از صاحب نظران علوم اجتماعی، امروزه با توجه به نقش و اهميت والای روابط عمومی (Public Relations) در دنيای امروز، از آن به عنوان «هنر هشتم» ياد می‌كنند.

اقتصادسبز آنلاین: بسیاری از صاحب نظران علوم اجتماعی، امروزه با توجه به نقش و اهمیت والای روابط عمومی (Public Relations) در دنیای امروز، از آن به عنوان «هنر هشتم» یاد می‌کنند.

همزمان با فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» درایران، که درسطح جهانی نیزبه عنوان «روزارتباطات وجامعه ی اطلاعاتی» نام گذاری شده است، فرصت مناسبی پیش آمده است تا از نقش و جایگاه بسیار پُر اهمیت روابط عمومی در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ تولیدی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی سخن به میان آوریم.
بسیاری از صاحب نظران علوم اجتماعی، امروزه با توجه به نقش و اهمیت والای روابط عمومی (Public Relations) در دنیای امروز، از آن به عنوان «هنر هشتم» یاد می کنند. هنر بسیار ظریف و در عین حال پیچیده یی که به شرط آشنایی نیروهای انسانی شاغل در روابط عمومی‌ها با ظرفیت‌های آن،از نتیجه ی همفکری‌ها، مشاوره‌ها و همدلی‌هایشان می توان در تصمیم سازی‌ها و حتی تصمیم گیری‌های مدیران سازمان‌ها و موسسات و مجموعه‌های مختلف بهره مند شد. به بیان دیگر، مدیران عالی سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ تولیدی به خوبی می توانند از ظرفیت‌های موجود در روابط عمومی به عنوان ابزار‌های موثر مدیریتی در راستای تحقق هدف‌ها و بهبود بخشیدن به فعالیت‌های سازمانی خود استفاده کنند و به ویژه با برخورداری از رسانه‌های دیداری و شنیداری نوپدید و تاثیر‌گذار دنیای امروز، در تحقق اهداف دوراندیشانه ( استراتژیک) خود موفق تر عمل کنند و شاهد تأثیرات مثبت فعالیت روابط عمومی دربرقراری ارتباطات مناسبِ درون سازمانی و برون سازمانی خود باشند.

بیشتر بخوانید: جهاد‌کشاورزی و ارز ترجیحی

روابط عمومی شرکت مارگارین، باید قدر دان این خوش اقبالی باشد که هم اینک، مدیریت ارشد این مجموعه ی بزرگ تولیدی، با درک عمیق نقش و اهمیت والای جایگاه روابط عمومی در چنین مجموعه یی، در پشتیبانی و تقویت این واحد استراتژیک که می تواند یار و یاور مجموعه ی مدیران شرکت باشد، پیشگام بوده و از توانمندی‌های روابط عمومی در راستای معرفی و شناساندن این شرکت تولیدی به مخاطبان اصلی خود یعنی : اصناف، صنایع و خانواده‌ها به عنوان دریافت کنندگان خدمات مجموعه ی بزرگ مارگارین، به خوبی بهره مند گردد.
امید که بتوانیم با استفاده از ابزارهای کارآمد هنر روابط عمومی، در برقراری پیوندهای مناسب میان مدیران و همکاران شرکت از یک سو و معرفی این مجموعه ی بزرگ وخدمتگزار مردم و جامعه و برقراری ارتباط سازنده و مثبت از سوی دیگر،بیش از گذشته گام‌های بلند تری برداریم و با استفاده از ویژگی‌های مهمی چون: صداقت، امانتداری و رازداری، توجه به کرامت انسانی و رشد معنوی کارکنان و مخاطبان، اطلاع‌رسانی منصفانه و حفظ مصالح و منافع مردم و… در راستای گسترش تعامل و تفاهم روز افزون میان مدیران و کارکنان پُرتلاش این شرکت، حضوری چشمگیرترداشته باشیم.

روابط عمومی شرکت مارگارین