ورود نوشیدنی‌های Red Bull با طعم‌های جدید
ورود نوشیدنی‌های Red Bull با طعم‌های جدید
اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «Red Bull» به طور رسمی اعلام کرده است که در نظر دارد در 6 ماه ابتدایی سال 2020 میلادی، نوشیدنی‌های طعم‌داری را به بازار جهانی عرضه کند. این طعم‌های جدید که از انواع میوه‌های طبیعی گرفته می‌شوند، می‌توانند سلامت مصرف‌کنندگان را تأمین کنند و حتی برخی از آنها خواص درمانی نیز داشته باشند.

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «Red Bull» به طور رسمی اعلام کرده است که در نظر دارد در 6 ماه ابتدایی سال 2020 میلادی، نوشیدنی‌های طعم‌داری را به بازار جهانی عرضه کند. این طعم‌های جدید که از انواع میوه‌های طبیعی گرفته می‌شوند، می‌توانند سلامت مصرف‌کنندگان را تأمین کنند و حتی برخی از آنها خواص درمانی نیز داشته باشند.

مدیر اجرایی کمپانی «Red Bull» در امریکا هدف از این اقدام کمپانی را اینگونه تشریح می‌کند: «Red Bull» تصمیم دارد طیف مشتریان خود را تا بیش از 60 درصد افزایش دهد و برای دستیابی به این امر اقدام به تهیه گزارش‌های مردمی و میدانی کرده است. نتایج حاصل از این گزارش‌ها نشان داده که مردم بیشتر به دنبال نوشیدنی‌های ارگانیک و سالم هستند که بتواند سلامت آن‌ها را تأمین کند. از این‌رو شاید تا چند سال آینده نوشیدنی‌های گازدار طرفدار آنچنانی نداشته باشند. همچنین اگر کمپانی «Red Bull» بتواند درصد بالایی از متقاضیان را راضی نگاه دارد، آنگاه اطمینان خواهد داشت که تا 10 سال آینده به شاخص سهام بالایی دست پیدا می‌کند. از دیگر مزیت‌های این اقدام، جذب نیروهای متخصص پزشکی و تغذیه‌ای است تا با راهنمایی‌های خود موجب تولید بهترین محصول «Red Bull» شوند. تمامی این مسائل حاکی از آن است که کمپانی «Red Bull» تصمیم جدی دارد در حوزه تولید نوشیدنی‌های طعم‌دار با خواص درمانی ورود پیدا کند و تحول عظیمی در خطوط تولید خود به‌وجود آورد.