اقتصادسبز آنلاین: از آنجاییکه در طول یکسال گذشته، تورم در ایالات متحده آمریکا باعث افزایش قیمت منو در بسیاری از رستورانهای این کشور شده، «برگرکینگ» هم از این امر مستثنی نبوده است.
بههمین دلیل، این کمپانی بزرگ زنجیرهای فست فود اعلام کرده که طی چند ماه گذشته اکثر مشتریان بهواسطه کوپنهای هدیه و پاداشهای سیستمی اقدام به خرید غذا از این برند بینالمللی کردهاند. از اینرو حجم فروش غذا بهویژه در شب در رستورانهای زنجیرهای «برگرکینگ» کاهش پیدا کرده و همین امر موجب ایجاد نگرانی در مسئولان این کمپانی شده است. همچنین اکثر مشتریان کم درآمد در چنین شرایطی تنها اقدام به خرید سیب زمینی یا مینی برگرها میکنند که این امر نشان دهنده کاهش قدرت خرید مشتریان در این شرایط بحرانی است.
بیشتر بخوانید: رونمایی از جدیدترین بستهبندی کاغذی قابل بازیافت برای ماکارونی
کوپنهای هدیه یا پاداشهای سیستمی تخفیفهای بسیار بالایی را شامل میشوند که مشتریان ترجیح میدهند بهدنبال آنها بوده و درصورت دریافت این کوپنها به خرید غذا در رستورانهای «برگرکینگ» بپردازند. بههمین دلیل «برگرکینگ» در تلاش است که مشتریان خود را به بارگذاری اپلیکیشن جدید خود سوق دهد تا آنها از طریق فعالیت در این اپلیکیشن بتوانند بهصورت هفتگی از کوپنهای پاداش و تخفیف برخوردار شوند و به این صورت به سمت خرید غذاهای «برگرکینگ» روی آورند.