«پپسی» به دنیای سیستم‌های الکترونیکی وارد شد
«پپسی» به دنیای سیستم‌های الکترونیکی وارد شد
اقتصاد سبز آنلاین: طی چند ماه گذشته در بیش از 45 درصد فستیوال یا نمایشگاه‌هایی که مربوط به سیستم‌های الکترونیکی در سراسر جهان برگزار می‌شود، کمپانی «پپسی» حضور پررنگ و قابل توجهی داشته است.

اقتصاد سبز آنلاین: طی چند ماه گذشته در بیش از ۴۵ درصد فستیوال یا نمایشگاه‌هایی که مربوط به سیستم‌های الکترونیکی در سراسر جهان برگزار می‌شود، کمپانی «پپسی» حضور پررنگ و قابل توجهی داشته است.

این تولیدکننده نوشیدنی‌های سرد جهان اقدامات جدیدی را برای راه‌‌اندازی سیستم‌‌های بی‌‌سیم برای فروشگاه‌‌های عرضه محصولات خود و نمایندگی‌‌های رسمی‌‌اش انجام داده که نسبت به نوع فعالیت آن مورد تحسین و توجه مخاطبان قرار گرفته است. عرضه دستگاه‌‌های هوشمند برای ارایه محصولات و نوع فعالیت «پپسی» و همچنین مشارکت در تولید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌‌های جدید مواد غذایی و خوراکی در جهان از دیگر فعالیت‌های این کمپانی است که توانسته تحولی بزرگ در فعالیت آن در بازارهای بین‌المللی به وجود آورد. این در حالی است که اخیراً کمپانی «پپسی» اقدام به طراحی برنامه تفریحی سرگرمی مخصوص کودکان در دنیای مجازی نیز کرده است که این برنامه علاوه بر برخورداری از جذاب‌‌ترین بازی‌های دیجیتالی، به معرفی فعالیت و نوع محصولات «پپسی» به‌صورت کاملا نامحسوس می‌پردازد. مشارکت در طراحی و ساخت سیستم‌های جدید صوتی و تصویری از دیگر اقدامات «پپسی» در طول چند ماه اخیر بوده است. طبق اطلاعات به‌دست آمده در حال حاضر بخش عمده فعالیت‌های این‌ چنینی «پپسی» در انگلستان به‌ویژه شهر لندن انجام می‌شود.