اقتصادسبز آنلاین: از آنجاییکه تولیدکنندگان مواد غذایی مانند PepsiCo بهدنبال راههای بیشتری برای رساندن محصولات خود به دست مصرف کنندگان هستند، آنها اغلب سعی میکنند آنچه را که در حال حاضر دارند بسازند.
نوشیدنی Gatorade PepsiCo اخیرا اعلام کرد که به سمت آدامسهایی حرکت میکند که از بازیابی ورزش و سیستم ایمنی سالم پشتیبانی میکنند. Frito-Lay در اوایل این ماه نسخههای کوچکی از اسنکهای کلاسیک Doritos، Cheetos و SunChips خود را معرفی کرد که در قوطیهایی هستند که برای اشتراکگذاری با دوستان یا خوردن غذا در حال حرکت مفید هستند. Doritos Dips یک مسیر رشد منطقی برای یک برند و یک بخش است که بیشتر بهدلیل مجموعهای از تنقلات شور شناخته شده است.
بیشتر بخوانید: ژنراتور HPGen، یک جایگزین پایدار برای تولید پراکسید هیدروژن
چیپس اغلب در چیزهایی مانند سالسا یا پنیر آغشته میشود. منطقی است که Doritos سعی کند از طعم دهنده تنقلات با محصولی که مکمل چیپس آن است و مصرف کننده را در خانواده برند Frito-Lay نگه می دارد، سرمایهگذاری کند. برای واحد PepsiCo که پشت برندهایی مانند Fritos و Cheetos نیز قرار دارد، این شیب به Frito-Lay راهی میدهد تا وارد دستههایی از جمله پیتزا یا سبزیجاتی شود که در غیر این صورت در آنها بازی نمیکنند. اگرچه بعید است که «پپسیکو» هرگز وارد این مناطق شود، داشتن افت با شناخت گسترده برند میتواند آن را به گزینه ای مناسب برای خرید محصولات دیگر تبدیل کند.