پیام معاون وزیر و رییس سازمان شیلات به مناسبت فرا رسیدن سال نو
پیام معاون وزیر و رییس سازمان شیلات به مناسبت فرا رسیدن سال نو
اقتصادسبز آنلاین: معاون وزير و ریيس سازمان شيلات، طي پيامي، فرا رسيدن سال نو خورشيدي و نوروز باستاني را به كليه كاركنان شيلات، جامعه بهره‌بردار و تشكل‌ها تبريك و تهنيت گفت.

اقتصادسبز آنلاین: معاون وزیر و رییس سازمان شیلات، طی پیامی، فرا رسیدن سال نو خورشیدی و نوروز باستانی را به کلیه کارکنان شیلات، جامعه بهره‌بردار و تشکل‌ها تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

«به نام او که هستی را آفرید»

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز میراث ارزشمند نیاکان فرهنگ پرور ماست و به معنای روز نو است؛ روزی که بهار و امید بازآفریده می شود، روز باز رویش طبیعت، روز سبز شدن، روز استشمام عطر ماندن و بقاء؛ وسرانجام نوروز، گاهِ تحول و دگرگونی است. نوروز در گوش جان نجوا می کند و می سراید نو شدن را؛ نوشدن اندیشه، رفتار و کردار را.
در کنار هم از سال ۱۳۹۸ با تمام پستی و بلندی هایش گذر کردیم و آماده ایم تا سال جدید را با امید و انرژی آغاز کرده و با همت و پشتکار بیشتر به سمت آینده ای روشن برویم. سالی که پشت سر گذاشتیم سالی پر از فراز و نشیب و رویدادهای پیش بینی نشده بوده است؛ اما خداوند بزرگ را شاکریم که با همدلی، دلسوزی، تدبیر و مسئولیت پذیری همکاران، توانستیم بر مشکلات بوجود آمده چیره شویم و روند تولید و اشتغال را در کشور تداوم بخشیم. بنابراین بر خود لازم می دانم از همراهی و تلاش های صادقانه، بی دریغ و مجدانه همکاران گرانقدر در بخش های مختلف تحقیقاتی، اجرایی و بهره برداری، صمیمانه سپاسگزاری نمایم. همچنین فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه شما عزیزان و خانواده های ارجمندتان تبریک و شادباش می گویم. سلامتی، سعادتمندی، سربلندی، سرخوشی و سرسبزی را برایتان از درگاه خداوند جان بخش آرزو می کنم و امیدوارم در این فرخنده سال، شادکام، پیروز و سرافراز باشید.

                                                                                                                                                                                          نبی اله خون میرزایی

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران

  • منبع خبر : سازمان شيلات ايران