چاپ مطالب علمی در بسته‌های جدید Hotya
چاپ مطالب علمی در بسته‌های جدید Hotya
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Hotya تولیدکننده انواع نوشیدنی‌های سرد گیاهی اقدام به طراحی بسته‌های جدید محصولات خود کرده که در مالزی با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Hotya تولیدکننده انواع نوشیدنی‌های سرد گیاهی اقدام به طراحی بسته‌های جدید محصولات خود کرده که در مالزی با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

در هر‌یک از این بسته‌‌بندی‌‌ها که رنگارنگ و جذاب هستند، مطالب و تصاویر کوچکی مربوط به یک علم نوین در رشته‌های مختلف و یا یک نوآوری و خلاقیت جدید در جهان به چاپ رسیده که با توجه به نوع مصرف نوشیدنی‌ها از رتبه‌‌بندی علمی متفاوتی برخوردار است. در واقع کمپانی Hotya دارنده یک چارت سنی مصرف ‌کننده است که از طریق آن بر چگونگی مصرف هر یک از نوشیدنی‌ها مطابق با سنین مختلف واقف است. بنابراین با برخورداری از این چارت توانسته مطالب علمی گوناگونی را برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و حتی سالمندان در بسته‌ بندی‌‌های خود منتشر کند. تصاویر جذاب با رنگ‌های شاد از دیگر قابلیت‌های اخبار علمی بسته ‌بندی‌های نوشیدنی Hotya است که توجه هر بیننده‌‌ای را به سوی خود جلب کرده است. البته این طرح جدید تنها در چند کشور آسیایی به اجرا درآمده و به دلیل استقبال غیرقابل تصور در سایر کشورهای جهان نیز عرضه خواهد شد. کارشناسان اقتصادی کمپانی Hotya اعلام کرده ‌اند که تا سال 2023 میلادی می‌توان در خصوص بازدهی مالی این طرح امیدوار بود.