کام شیرین مصرف‌کنندگان با محصولات جدید کنجد بار و شکلات بار «گرجی»
کام شیرین مصرف‌کنندگان با محصولات جدید کنجد بار و شکلات بار «گرجی»
اقتصادسبز آنلاین: بیسکویت گرجی در جشن 63 سالگی خاطره‌ساز لحظه‌‌های شیرین مصرف‌کنندگان است.

اقتصادسبز آنلاین: بیسکویت گرجی در جشن 63 سالگی خاطره‌ساز لحظه‌‌های شیرین مصرف‌کنندگان است.

به مناسبت سالروز 63 سالگی شرکت بیسکویت گرجی بر آن شدیم تا با مدیریت عامل شرکت بیسکویت گرجی مهندس مجید کربلایی مصاحبه‌ای در‌خصوص این برند معروف و محبوب ایرانی و پیشگام در صنعت بیسکویت گفت‌و‌گویی داشته باشیم که باهم می‌خوانیم:

لطفاً کمی در رابطه با تاریخچه فعالیت و شروع به‌کار شرکت گرجی توضیحاتی بفرمایید؟
ما مفتخریم که ۶3 سال خاطره ساز لحظه‌های شیرین مصرف کنندگان هستیم. و هرساله به مناسبت سالروز تولد گرجی مراسمی را جهت تشکر از همراهی و همیاری مشتریان محترم، طرفداران و قدردانی از کارکنان برگزار می‌کنیم.
بنیانگذار گرجی، مرحوم علی گرجی این شرکت را در سال ۱۳۴۰ پایه گذاری کرد. ایشان زمینی را در منطقه رباط کریم خریداری و کارخانه‌ی بیسکویت گرجی را در آنجا احداث می‌کند. کارخانه گرجی از همان ابتدای شروع به کار، مجهز به بهترین ماشین آلات صنعتی در حوزه تولید بیسکویت بود. ماشین آلاتی که ایران نمونه آن را قبل از احداث کارخانه گرجی به خود ندیده بود. طی سال‌های متوالی کارخانه‌ی گرجی وسیع‌تر و خطوط تولید آن افزایش یافته است. شرکت بیسکویت گرجی با انجام فعالیت‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات طی سال‌های اخیر جایگاه بهتری را در بازار پیدا کرده است. لازم به ذکر است؛ همراه با اصلاح و بهبود محصولات قدیمی و با تقویت خطوط تولید و راه‌اندازی خطوط جدید، گرجی محصولات تازه‌ای را به بازار ارائه کرده‌است.

در حال حاضر تولید چه محصولاتی را در برنامه دارید؟
محصولات جدید شرکت گرجی به دو بخش تقسیم بندی می‌شوند. محصولاتی که برای آن‌ها خطوط تولید جدیدی راه‌اندازی شده‌ و محصولاتی که با استفاده از خطوط قبلی تولید و به بازار ارائه می‌شوند. محصولاتی نظیر کنجدبار، شکلات بار، بیسکویت کرم‌‌دارهای لیوانی و مینی ویفرهای جدید به زودی روانه بازار خواهند شد.
برای محصولات شکلات بار و کنجدبار خط جدیدی راه اندازی شده است و این محصولات بیشتر برای برقراری ارتباط بیشتر با نسل جدید در نظر گرفته شده است و به همراه محصولات نوستالژی خود، همه‌ی گروه‌های سنی مختلف و مخاطبان خود را در نظر دارد و به نظرات و خواسته‌های آنها اهمیت داده و تلاش می‌نماید همواره خود را پیشرو و به روز نگه دارد.
به هرحال ذائقه مشتریان تغییر کرده و نسل جدید ذائقه متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد و اینکه نسل جدید از محصولات با درصد شیرینی و شوری کمتر استقبال می‌کنند، جالب توجه و بسیار خوب است و ما در صدد این هستیم که محصولاتی با این خصوصیات تولید و طبق خواست و نظر مشتریان محترم خود حرکت کنیم.

هدف گرجی از توسعه محصول چیست؟
پذیرفتن تغییر ذائقه و علاقه‌های مشتریان از نکات بسیار مهمی است که می‌بایستی به آن توجه نمود. نسل جدید با توجه به سبک زندگی شان همیشه منتظر محصولات جدید و متنوع با توجه به استانداردهای روز هستند. شرکت گرجی به منظور جذب مخاطبان بیشتر همواره در تلاش است که سبد محصولات خود را متنوع و گسترش دهد و روی طعم‌ها و مزه‌های جدید همواره در حال پژوهش و تحقیق هست تا بتواند در این مسیر نوآوری داشته باشد و ضمن گرامیداشت و احترام به درخواستهای مشتریان قبلی خود، نیاز نسل جدید را نیز تامین و تولید نماید.

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا