اقتصادسبزآنلاین: طبق گزارش IRI، یک شرکت تحقیقات بازار مستقر در شیکاگو، دسته کوکیها به یک معیار چشمگیری دست یافت و در 52 هفته منتهی به 7 آگوست، به بیش از 10 میلیارد دلار فروش سالانه رسید.
بر اساس گزارش IRI، فروش دلاری در گروه کوکیها 10.8 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.4 درصد افزایش داشته است. فروش واحد آن با 1.6 درصد کاهش به 3.5 میلیارد رسید. نابیسکو با فروش 3.5 میلیارد دلاری در 52 هفته، 3.4 درصد نسبت به دوره سال قبل، پیشتاز این رده بود. فروش کوکیهای با برچسب خصوصی، 890 میلیون دلار بود که افزایشی نزدیک به 15 درصد نسبت به دوره 52 هفته ای سال قبل داشت.
بیشتر بخوانید: حرکت نانوپلاستیکها در زنجیره غذایی از گیاهان به حشرات و از حشرات به ماهیها
به گزارش IRI، کلوچههای مزرعه پپریج 531 میلیون دلار فروش داشتند که 3.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت. از آنجایی که روند رفتار مصرفکننده ترجیحات بیشتری را برای میان وعده نشان داد، نوآوری در این دسته جذابیتهای فصلی داشته است. چندین شرکت تولید کوکی محصولاتی را با طعمهای فصلی معرفی کردند که ادویه کدو تنبل بهعنوان ادویه مورد علاقه در پاییز ظاهر شد. در حالیکه کوکیهای مزرعه Pepperidge شرکت کمپبل رشد قابل توجهی را در سال گذشته نشان دادند، این شرکت با معرفی یک همکاری میان وعده شیرین با برندهای دانکین، به قدرت بزرگترین نام تجاری اسنک خود، گلدفیش، متمایل شد.