اقتصادسبز آنلاین: کمپانی مواد غذایی «نستله» در بیانیه ای رسمی اعلام کرده که در برند آماده نوشیدنی و پودر میخک Breakfast Essentials خود را تا 25 درصد کاهش میدهد.
این محصول نوشیدنی نیز اکنون در کارتنهای «تترا پاک» عرضه میشود که گفته میشود با کاغذی سبز و تجدیدپذیر و بستهبندی جدید طراحی شده است. لازم به ذکر است که «نستله» علیرغم حضور بیش از نیم قرنی که در بازار دارد، اطمینان حاصل میکند که خط تولید محصولات ضروری صبحانه خود مطابق با سن آن نیست. «نستله» با کاهش میزان قندهای افزوده شده، ترکیب یک طراحی بستهبندی مدرن و بهبود مشخصات پایداری خود، به سه موضوعی دست میزند که برای خریداران در هنگام تصمیمگیری برای خرید مهم هستند؛ همان مشتریانی که بسیاری از آنها با نوشیدنی بزرگ شدهاند و اکنون آنها را به بچهها و نوجوانان خودشان میدهند.
بیشتر بخوانید: سرمایهگذاری یک میلیارد دلاری غول تحویل غذای آلمانی
این کمپانی مدتهاست که از پودر و نوشیدنیهای حاوی پروتئین، ویتامینهای C و D و کلسیم، از جمله سایر مواد مغذی مورد نیاز برای مصرفکنندگان جوان تر، استفاده کرده و آن را تبلیغ میکند. فرمولبندی مجدد و بستهبندی جدید توسط این شرکت مستقر در سوئیس، قدم فراتری را برای افزایش شناخت برند در میان مصرفکنندگانی که غرق در انتخاب در قفسههای سوپرمارکتها هستند، برمیدارد.