کودهای تولیدی «مازن شیمی البرز» با استفاده از آخرین فناوری روز تولید می‌شود
کودهای تولیدی «مازن شیمی البرز» با استفاده از آخرین فناوری روز تولید می‌شود
اقتصادسبز آنلاین: شرکت مازن شیمی البرز با هدف تولید سموم کشاورزی و تولید کودهای ریزمغذی در سال 1385 در استان مازندران تاسیس شد و در سال 1392 از سازمان صنعت و معدن و تجارت پروانه بهره‌برداری کودهای کشاورزی را اخذ کرد ...

اقتصادسبز آنلاین: شرکت مازن شیمی البرز با هدف تولید سموم کشاورزی و تولید کودهای ریزمغذی در سال 1385 در استان مازندران تاسیس شد و در سال 1392 از سازمان صنعت و معدن و تجارت پروانه بهره‌برداری کودهای کشاورزی را اخذ کرد و از ابتدا با اتکا به دانش روز و تجربه مدیران و خرد‌جمعی در جهت تولیدات محصولات با کیفیت بالا و سازگار با محیط‌زیست و مناسب برای کشاورزان ایران عزیز تلاش بسیاری را انجام داده است. جهت اطلاع از آخرین وضعیت شرکت پای صحبت‌های محمدرضا اسلامی، مدیرفروش دفتر مرکزی «مازن شیمی البرز» نشستیم که ماحصل آن در ادامه می‌آید:

چه تلاشی برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی انجام داده‌اید؟

دفتر مرکزی را در تهران جهت دسترسی همه استان‌ها به محصولات با کیفیت و فروشگاه مارکتینگ و بهره‌برداری از متخصصین این فن جهت دسترسی آسان تر به محصولات با قیمت پایین‌تر از کالاهای موجود در بازار را تأسیس کرده و همچنین با پرسنل با تجربه و کار‌آزموده در زمینه تولیدات محصول ایرانی همکاری شده است.

محصولات «مازن شیمی البرز» چه مزیتی نسبت به نمونه‌های موجود در بازار دارد؟

آزمایشگاه کارخانه به دانش روز دنیا جهت بالا بردن کیفیت محصولات و استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته جهت به حداقل رساندن خطا در تولید محصولات و استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در تولید محصول تجهیز شده است.

برای جلب رضایت مشتری چه امکاناتی پیش‌بینی شده است؟

واحد رضایت مشتریان و انتقادات و پیشنهادات جهت بهتر شدن عملکرد محصولات و همکاران مازن شیمی راه‌اندازی شده و کمیته اقتصادی را تشکیل داده تا همیشه محصولات را تا حد توان ارزان‌تر و با حداقل سود در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

اگر صحبت پایانی دارید، بفرمایید.

ابتدا از کشاورزان ایران عزیز که به محصولات «مازن شیمی البرز» اعتماد دارند تشکر می‌کنم و در مرحله بعد از آقایان حمید‌‌رضا برزگریان و حسین امینی که همیشه از مجموعه «مازن شیمی البرز» حمایت می‌کنند، قدردانی می‌کنم.