گلایه مشتریان از Vaderstad همچنان ادامه دارد
گلایه مشتریان از Vaderstad همچنان ادامه دارد
اقتصادسبز آنلاین:‌ در طول چهار ماه پایانی سال 2020 میلادی کمپانی تولیدکننده انواع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، «Vaderstad»، متحمل خسارت سنگینی از مشتریان قدیمی خود شد که در حال حاضر هم زیر ذره‌‌بین آن‌ها قرار دارد.

اقتصادسبز آنلاین:‌ در طول چهار ماه پایانی سال 2020 میلادی کمپانی تولیدکننده انواع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، «Vaderstad»، متحمل خسارت سنگینی از مشتریان قدیمی خود شد که در حال حاضر هم زیر ذره‌‌بین آن‌ها قرار دارد.

این کمپانی به طور میانگین با بیش از 18 درصد افت فروش محصولات خود به ویژه در ایالات متحده امریکا مواجه شد که نگرانی کارشناسان و سهامداران این تولیدکننده را به‌دنبال داشته است و البته آن‌ها این عامل را ناشی از تأثیرات منفی شیوع ویروس کرونا بر بازار جهانی می‌دانند. در طول سال‌های گذشته محصولات «Vaderstad» با تنوع بالا در هر نمایندگی و نمایشگاه‌های ماشین‌آلات کشاورزی در دسترس بوده و به مشتریان عرضه می‌شد، اما از ابتدای 6 ماه دوم سال 2020 میلادی این روند بسیار نامنظم و کند پیش رفته که موجب گلایه و ناراحتی مشتریان قدیمی شده است.

بیشتر بخوانید: تراکتور «نیوهلند» برنده جایزه تراکتور پایدار سال 2022

اکثر مشتریان کمپانی «Vaderstad» معتقدند در طول یک‌سال اخیر محصولات این کمپانی کیفیت گذشته را ندارد و نوع توزیع محصولات نیز همچون سابق صورت نمی گیرد. این در حالی است که مسؤولان فروش کمپانی «Vaderstad» براین باورند در طول چند ماه گذشته این تولید کننده تمرکز بیشتری بر تولید انواع تجهیزات و قطعات کشاورزی داشته و به همنی دلیل حدود 2 درصد از حجم سایر ماشین‌های کشاورزی خود کاسته است که این روند به هیچ وجه در نوع ارائه خدمات به مشتریان تاثیر نگذاشته است. با این وجود همچنان مشتریان از خدمات و محصولات این کمپانی گلایه دارند و حاضر به مصرف تولیدات همچون سابق نیستند. حال اینکه کمپانی «Vaderstad» هنوز هیچ تدبیری برای جلب رضایت مشتریان خود نیندیشیده است.