1000 هکتار از اراضی پرورش میگو تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد
1000 هکتار از اراضی پرورش میگو تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد
اقتصادسبز آنلاین: مديرعامل صندوق بيمه اجتماعی كشاورزان، روستائيان و عشاير استان بوشهر در نشست مشترك با مديرعامل اتحاديه و مديران مجتمع‌های پرورش ميگو و معاون و كارشناسان آبزی پروری شيلات بوشهر گفت: در سال گذشته ۷۰۰ هكتار از اراضی پرورش ميگو تحت پوشش بيمه قرار گرفتند و پيش‌بينی می شود اين سطح امسال به هزار هكتار افزايش يابد.

اقتصادسبز آنلاین: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان بوشهر در نشست مشترک با مدیرعامل اتحادیه و مدیران مجتمع‌های پرورش میگو و معاون و کارشناسان آبزی پروری شیلات بوشهر گفت :در سال گذشته ۷۰۰ هکتار از اراضی پرورش میگو تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و پیش‌بینی می شود این سطح امسال به هزار هکتار افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ما، غلامعلی حسینی‌پناه، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان بوشهر، با اظهار اینکه اقدامات این صندوق در جهت حمایت از تولید و مقابله با ریسک‌ها و خطراتی است که امکان مدیریت آنها وجود ندارد عنوان کرد : این صندوق دارای سامانه ای یکپارچه محصولات کشاورزی است که اطلاعات کلیه بهره‌برداران در آن قرار دارد و کلیه پرورش دهندگان میگو می‌توانند در شرایط خاص بهداشتی فعلی بصورت غیر حضوری نسبت به بیمه محصول خود اقدام کنند . همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا هزینه بیمه بصورت اقساط دریافت گردد.
در این نشست مدیرعامل اتحادیه پرورش دهندگان میگوی استان بوشهر نیز با بیان مشکلات تولید اظهار امیدواری کرد که تسهیلات بیشتری از سوی صندوق به تولیدکنندگان ارائه شود.
امسال ۶۲۰۰ هکتار اراضی زیر کشت میگو قرار می گیرد. / روابط عمومی سازمان شیلات ایران