دستگاه کنترل ارتعاشات اراضی کشاورزی برای ماشین‌آلات
دستگاه کنترل ارتعاشات اراضی کشاورزی برای ماشین‌آلات
اقتصادسبز آنلاین: یکی از شرکت‌های تولیدکننده انواع ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن کشاورزی در کالیفرنیا به تازگی دستگاه محرک هوشمندی را مخصوص نصب به ماشین‌های مختلف کشاورزی طراحی و تولید کرده است ...

اقتصادسبز آنلاین: یکی از شرکت‌های تولیدکننده انواع ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن کشاورزی در کالیفرنیا به تازگی دستگاه محرک هوشمندی را مخصوص نصب به ماشین‌های مختلف کشاورزی طراحی و تولید کرده است که می‌تواند تمامی ارتعاشات به‌ویژه فرکانس‌هایی که لرزه‌های سفره‌های زیرزمینی ایجاد می‌کنند، را تشخیص دهد. در واقع این ارتعاشات می‌تواند هم ریشه محصولات را سست کند و هم رشد آن‌ها را به تاخیر بیندازد؛ حال این دستگاه هوشمند که دارای اشعه ماوراء بنفش است، از طریق سیستم مرکزی خود به سرعت این علائم را تشخیص داده و اشعه لازم را جهت کنترل و بی‌‌تأثیر شدن آن‌‌ها از طریق ماشین‌ها انتقال می‌‌دهد.

بیشتر بخوانید: بسته‌بندی خلاقانه «دوریتو» با نقوش متحرک رنگی

سیستم مرکزی این دستگاه دارای امواج رادیو اکتیو با قدرت و ولتاژ بسیار بالا است که در مدت ‌زمان کوتاهی فرکانس و امواج لازم را برای کنترل لرزش‌های زیرزمینی منتشر می‌کند که هنگام حرکت ماشین در زمین کشاورزی، این دستگاه می‌تواند کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. همچنین این دستگاه می‌‌تواند از پخش و زاد و ولد انواع باکتری‌ها در ریشه گیاهان و محصولات کشاورزی جلوگیری کند. چرا که امواج منتشر شده از دستگاه مذکور چنان قوی و کشنده است که اجازه هیچ‌ گونه زیستنی را به باکتری و آفت‌های موجود نمی‌‌دهد.