اقتصادسبز آنلاین: «Grants Daily» که ازجمله تولیدکنندگان آبمیوه و نوشیدنیهای انرژیزا در سریلانکا و سایر کشورهای دنیا بهشمار میرود، برای نخستینبار اقدام به برگزاری تورهای اجتماعی کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفته است.
مدیر اجرایی «Grants Daily» اعلام کرده است که هدف اصلی از برگزاری این تورهای یک تا 3 روزه این است که به مشتریان این کمپانی امکان آشنایی بیشتر با «Grants Daily» و دیگر مشتریان داده شود و آنها بتوانند در فضایی دوستانه به یادگیری مطالب آموزشی در حوزه اجتماع و روابط عمومی بپردازند. در واقع در این تورها که در مناطق مختلف اطراف شهرها و مکانهای دیدنی و توریستی برگزار میشود، دورههای آموزشی- اجتماعی با حضور اساتید برجسته در این حوزه دایر خواهد بود که علاوه بر ایجاد فضای گردشگری و مفرح بتواند آموزشهای لازم در این راستا را نیز در بر بگیرد.
بیشتر بخوانید: بخشنامههای مخرب!
این در حالی است که افرادی میتوانند در این تورها حضور داشته باشند که از مشتریان دائمی «Grants Daily» بوده و به طور فصلی در نظرسنجیهای آن شرکت کرده باشند. از دیگر مزیتهای این تورها این است که محصولات «Grants Daily» به طور گسترده به مشتریان عرضه میشوند و میتوانند خدمات متفاوتی را در اختیار آنها قرار دهند. همچنین کمپانی «Grants Daily» در این تورهای خود مسابقات فرهنگی – ورزشی را برگزار میکند که مشتریان از طریق این مسابقات میتوانند از خدمات «Grants Daily» بهصورت دورهای و رایگان بهرهمند شوند.