اقتصادسبز آنلاین: کمپانیهای Pearlfisher و Compound Foods با طراحی هویت برند پر جنب و جوش و چند بعدی خود برای یک قهوه بدون دانه پایدار جدید با تعریف دستهبندی جدیدی، شریک شدهاند.
استارت آپ نوآور غذایی Pearlfisher، با دم نوش بدون دانه سازگار با محیطزیست و تولید شده در آزمایشگاه که گفته میشود طعم، ظاهر و بویی شبیه به قهوه دارد، قصد دارد آینده ای بهتر برای قهوه و کره زمین ایجاد کند. قهوهای که همه ما دوست داریم و در عینحال بدون تأثیر منفی محیطی خواهد بود. حال بستهبندی هیجانانگیز و متفاوت این نوع قهوه پایدار بهگونهای طراحی شده که نشان کامل از نوع محصول خود دارد و میتواند در قفسههای فروشگاهی در سراسر جهان بهگونهای دیگر بدرخشد. در واقع ماموریت Compound Food جایگزینی قهوه نیست؛ در عوض، هدف آن ایجاد یک جایگزین پایدار است که به حفظ محیطی که قهوه را قادر به رشد میکند، کمک میکند.
بیشتر بخوانید: رشد قیمت برندهای غذا و نوشیدنی در جهان
چالش Pearlfisher ایجاد یک نام تجاری قوی و منسجم برای مواد غذایی مرکب بود که عاشقان قهوه در سراسر جهان را به آشنایی با داستان محصول پیشگام و ماموریت خود دعوت کند. Maricel Saenz، بنیانگذار Compound Foods، در اینباره گفته که ما فوقالعاده به ماموریت خود افتخار میکنیم و هویت بصری رنگارنگ و چشمگیر Pearlfisher اکنون به ما این امکان را میدهد که در دنیا و در قفسهها بدرخشیم و محصول خود را که قهوه ای برای آینده بدون اثرات منفی زیست محیطی است، به همگان معرفی کنیم.