آیا صنایع‌ غذایی تحت فشار اقتصادی از کربن‌زدایی شکست می‌خورند؟
آیا صنایع‌ غذایی تحت فشار اقتصادی از کربن‌زدایی شکست می‌خورند؟
اقتصاد‌سبز آنلاین: بر اساس آخرین تحقیقات تِترا پَک (Tetra Pack)، تلاش‌های پایداری زیست ‌محیطی با توجه به عدم قطعیت‌های اقتصادی در سراسر بریتانیا و ایرلند، برای تولیدکنندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی عقب‌‌نشینی کرده است.

اقتصاد‌سبز آنلاین: بر اساس آخرین تحقیقات تِترا پَک (Tetra Pack)، تلاش‌های پایداری زیست ‌محیطی با توجه به عدم قطعیت‌های اقتصادی در سراسر بریتانیا و ایرلند، برای تولیدکنندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی عقب‌‌نشینی کرده است. از طرف دیگر، یافته‌ها نشان داد که بیش از دو سوم شرکت‌های تولیکننده صنایع غذایی اقداماتی را برای کاهش تولید CO2 در بخش بسته بندی خود انجام می ‌دهند و گزینه‌های بسته‌بندی قابل بازیافت را برای محصولات F&B ارائه می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که سه مانع اصلی شناسایی شده توسط این تحقیق شامل اختلالات زنجیره تامین، افزایش هزینه‌های سوخت و عملیاتی و سرمایه گذاری‌های بالا در پشتیبانی از فناوری‌های مورد نیاز است. تقریبا سه چهارم پاسخ دهندگان معتقدند که سازمان‌ها باید برای رسیدگی به پایداری در سال 2023 میلادی کارهای بیشتری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از باریکترین تراکتور جهان

تِترا پَک تاکید می‌کند که چالش‌های کلان اقتصادی که در حال حاضر در بریتانیا و ایرلند با آن مواجه هستند، در زمانی رخ می ‌دهند که مصرف ‌کنندگان حمایت خود را از شرکت‌هایی نشان می ‌دهند که تعهد خود را به کاهش ردپای کربن و ارائه گزینه‌‌های بسته‌‌بندی پایدار به نمایش می‌گذارند. آگاهی از مزایای بسته‌بندی سازگار با محیط‌زیست در سال 2022 میلادی در میان مصرف‌کنندگان افزایش یافته است، به‌طوری که بخش قابل توجهی از کسانی که در صنعت غذا و نوشیدنی هستند اذعان داشتند که انتظار داشتند سازمانشان در مسیر پیشرفت در اینجا بیشتر از جایگاه فعلی باشد.