از طعم گَس بازار ارز تا سقوط تالار شیشه‌ای در «نبض‌اقتصاد» شهریور
از طعم گَس بازار ارز تا سقوط تالار شیشه‌ای در «نبض‌اقتصاد» شهریور
اقتصادسبز آنلاین: شصت‌ودومین شماره ماهنامه «نبض اقتصاد» منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: شصت‌ودومین شماره ماهنامه «نبض اقتصاد» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره ماهنامه با عنوان حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا می‌خوانیم: تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی به‌عنوان یک اهرم مؤثر در پویایی چرخه اقتصاد کشور در صف اول جهادگران اقتصادی در کنار کادر ایثارگر درمانی از خود نقشی ماندگار و قابل تحسین برجا گذاشتند….
بررسی 8 فصل تولید ناخالص داخلی منفی بر اقتصاد ایران، با عنوان «تابستان داغ 99 از طعم گس بازار ارز تا سقوط تالار شیشه‌ای» عنوان گزارش اصلی این شماره ماهنامه است که به قلم توانای محسن شمشیری به رشته تحریر درآمده است.
«سقوط قیمت سهام در شهریور، ادامه‌دار یا موقتی» عنوان دیگر گزارش این شماره به قلم فاطمه امینی‌پور است که در آن حباب بورس در یکسال گذشته مورد واکاوی قرار گرفته است.
«خسارت 2.2 تریلیون دلاری صنعت توریسم»؛ از تأثیر مستقیم کرونا بر صنعت گردشگری گزارش می‌دهد، که شیما نصیری آن را به رشته تحریر درآورده است.
3 اصل مهم بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی اخبار برندها، تقویم نمایشگاهی، مزایا و معایب تاخت و تاز خودروهای چینی در بازارهای ایران کرونا چگونه صنعت هواپیمایی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اخبار بانک و بیمه، اخبار مناطق آزاد، گل گوهر طلیعه‌دار فولاد کشور، صنعت پتروشیمی از جهش‌های تولید تا ارث‌های ماندگار برای آیندگان، کارتون و… از جمله مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «نبض اقتصاد» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «نبض اقتصاد» می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۹۹ تماس حاصل نمایند.