استفاده از فناوری‌های نوین در دیجیتال مارکتینگ
استفاده از فناوری‌های نوین در دیجیتال مارکتینگ

 Using new technologies in digital marketing دکتر شاهرخ شجری * استفاده از فناوری های نوین در دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از ابزارهای پیشرفته و نوآورانه در فرایند تبلیغات و بازاریابی برای بهبود عملکرد فضای کسب و کار فعالان اقتصادی است. این تکنولوژی ها شامل روش های مختلفی مانند هوش مصنوعی، گرافیک سه بعدی 3D […]

 Using new technologies in digital marketing

دکتر شاهرخ شجری *

استفاده از فناوری های نوین در دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از ابزارهای پیشرفته و نوآورانه در فرایند تبلیغات و بازاریابی برای بهبود عملکرد فضای کسب و کار فعالان اقتصادی است. این تکنولوژی ها شامل روش های مختلفی مانند هوش مصنوعی، گرافیک سه بعدی 3D بویژه در غرفه آرایی نمایشگاه های مجازی دایمی بین المللی، واقعیت افزوده، تحلیل داده ها، رباتیک، اینترنت اشیاء، بلاکچین و غیره است. با استفاده از این تکنولوژی ها، شرکت ها می توانند به راحتی بازار خود را توسعه و گسترش داده و بازده سرمایه خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، با استفاده از این فناوری ها، شرکت ها می توانند به صورت دقیق تر و کارآمدتر به هدف گذاری و بازار هدف خود نزدیک شده و برای جذب مشتریان بسیار بالقوه، رقابت قابل توجه را در بازار کسب و کار خود پیدا کنند. در نتیجه، استفاده از تکنولوژی های جدید در دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر متناسب با اقتضای کنونی فضای تجارت جهانی به شرکت ها کمک می کند تا با نظارت دقیق بر عملکرد خود، بهبود پذیر باشند و در نتیجه به افزایش سودآوری کسب و کار خود کمک کنند.

*نمایشگاه مجازی دایمی بین‌المللی ای-ویترین به عنوان ابزاری نوین در تحول دیجیتال، به توسعه، به هم رسانی و تسهیل مبادلات مالی و ارزی برای فضای کسب و کار فعالان اقتصادی، بازرگانان و صاحبان صنایع و خدمات و همچنین به ایجاد یک منبع اطلاعات و تکنولوژی برای شهر هوشمند در سراسر دنیا می‌اندیشد*

*‌ تحلیلگر مسائل اقتصادی، بازاریابی، بازرگانی خارجی و کشاورزی

 

  • نویسنده : شاهرخ شجری