اهداف و برنامه‌های صنعت حفاری با محوریت شعار سال پیگیری و اجرا می‌شود
اهداف و برنامه‌های صنعت حفاری با محوریت شعار سال پیگیری و اجرا می‌شود
اقتصادسبز آنلاین: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان « تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» تصریح کرد: برنامه‌های این شرکت در راستای تحقق شعار سال پیگیری و اجرا می‌شود.

اقتصادسبز آنلاین: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان « تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» تصریح کرد: برنامه‌های این شرکت در راستای تحقق شعار سال پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، سید عبداله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، اظهار کرد: صنعت حفاری به عنوان یکی از بخش های مهم صنعت نفت، نقش اساسی و محوری در تولید نفت و گاز در کشور ایفا می کند، از این رو توجه به فعالیت های زنجیره ای و حمایت از آن، توسعه توانمندی داخلی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.
وی با تاکید بر اینکه کلید واژه تولید باید سرفصل برنامه ها قرار گیرد، گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان ملی حفاری در تحقق برنامه های صنعت نفت در جهت کشف ظرفیت های جدید، توسعه میادین و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید با توجه به سیاست های وزارت نفت در سال جاری بر محور اجرای پروژه های کلید در دست، شتاب بخشی در به ثمر نشستن پروژه های توسعه ای از جمله طرح ۲۸ مخزن و سایر اهداف تبیین شده از سوی شرکت ملی نفت ایران تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید: شرکت کارخانه آردسازی «شمس آذر» از تولید ماکارونی تا فتح قله‌های افتخار

موسوی توجه به تولیدات داخلی و پشتیبانی از سازندگان و صنعتگران ایرانی با هدف تأمین نیازهای کاربردی صنعت حفاری را سرلوحه برنامه های این شرکت خواند و گفت: این هدفگذاری در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی دنبال می شود و با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، تحت عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، تلاش مضاعف می شود تا زمینه های هم افزایی، همکاری و پشتیبانی از تولیدات داخلی توسعه و افزایش یابد و این شرکت از پیشگامان حمایت و استفاده از توان صنعتگران داخلی باشد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، هدفگذاری سال جاری را بهبود کارایی، توانمند سازی، رقابت پذیری و توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: در بخش های عملیاتی، پشتیبانی فنی و تخصصی و خدمات یکپارچه صنعت حفاری، تلاش شرکت بر این است که با وجود محدودیت ها و شرایط کرونایی، اجرای کارها با کیفیتی افزون تر، زمان کمتر و استفاده حداکثری از توانمندی های داخلی به نحو مطلوب پیگیری و محقق شود.
وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های داخلی در بخش تولید دانش فنی، ساخت و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان، تعامل موثر و مستمر با مراکز علمی و پژوهشی داشته باشد و ضمن افزایش کیفیت تولیدات و پشتیبانی از تولید کنندگان، در این عرصه موفق عمل کند.
موسوی تصریح کرد: می بایست نگاه کلان به سمت تکیه بر توان داخلی شکل بگیرد و با تسهیل قوانین، اصلاح ساختارها، رعایت الگوی مصرف، حذف موانع تولید، حمایت از تولید دانش بنیان، صنایع، تولید کنندگان و کارآفرینان، نخبگان و متخصصان به ویژه توانمندی جوانان، همت و تلاش خود را در جهت بی اثر کردن تحریم های ظالمانه و تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بکار گیریم. / روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران