تامین محصولات پروتئینی با حضور تشکل‌های دام و طیور
تامین محصولات پروتئینی با حضور تشکل‌های دام و طیور
اقتصادسبز آنلاین: اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در سال ۱۳۹۷ تشکیل و درحال حاضر حدود ۷ میلیون راس دام سبک ۳۰ هزار عضو درقالب ۳۸ واحد تعاونی در ۱۵ استان کشور تحت پوشش دارد ...

اقتصادسبز آنلاین: اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در سال ۱۳۹۷ تشکیل و درحال حاضر حدود ۷ میلیون راس دام سبک ۳۰ هزار عضو درقالب ۳۸ واحد تعاونی در ۱۵ استان کشور تحت پوشش دارد که با توجه به توسعه شبکه تعاونی‌های دام سبک در کشور و استقبال تولیدکنندگان این بخش از تشکیل تعاونی‌ها و کمک، همیاری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مدیریت‌های استانی آن بسرعت در حال گسترش می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ما، افشین صدردادرس،‌ مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت موجود و پتانسیل‌های که در آینده نزدیک به مجموعه تحت پوشش این اتحادیه ملی افزوده می گردد، امکان تامین دام زنده و گوشت گوسفندی به منظور کمک به تعادل قیمت‌ها دربازار امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید: «شرکت ‌هاینز» برای گذر از بحران کرونا از چه سیاست‌هایی استفاده کرد؟

وی در ادامه تصریح کرد: این مهم درصورتی قابل اجرا خواهد شد که برنامه ریزی‌های منسجمی از سوی متولیان بازار اعم از بخش‌های دولتی وخصوصی و نمایندگان تولیدکنندگان برای تامین وعرضه محصول درکل ایام سال انجام پذیرد.
مهندس دادرس گفت: آمادگی اتحادیه مرکزی دام سبک کشور برای هرگونه فعالیت، همکاری و هماهنگی در این خصوص به منظور تامین توام منافع تولیدکنندگان ومصرف کنندگان آمادگی خود را اعلام می نماید.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور درپایان افزود: سایر تشکل‌های بخش دام و طیور نیز برای تحقق به این هدف آماده همکاری می باشند. / پات