تاکید وزیر جهاد‌کشاورزی بر لزوم حمایت از سازمان‌های استانی و تعامل با شرکت‌های تابعه
تاکید وزیر جهاد‌کشاورزی بر لزوم حمایت از سازمان‌های استانی و تعامل با شرکت‌های تابعه
اقتصادسبز آنلاین: کاظم خاوازی، در مراسم معارفه مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و مشاور وزیر و رییس امور مجامع و شرکت های این وزارت با بیان این مطلب، اظهار کرد: انتظار دارم مدیرکل امور استان ها ...

اقتصادسبز آنلاین: کاظم خاوازی، در مراسم معارفه مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و مشاور وزیر و رییس امور مجامع و شرکت های این وزارت با بیان این مطلب، اظهار کرد: انتظار دارم مدیرکل امور استان ها، اطلاعات مستمر، به روز و بهنگام از وضعیت استان‌ها را ارایه کند تا بتوانیم تصویر دقیقی از فعالیت‌های در سطح کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ما، کاظم خاوازی، وزیر جهادکشاورزی، یادآور شد: مهندس قدسی مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور استان ها، فردی است که از سطح مرکز جهاد کشاورزی استان فعالیت خود را شروع کرده و دارای تجارب و اشراف کامل به امور استان ها است و پیگیری خوبی در کارها دارد.
وی بیان کرد: همچنین جا دارد از زحمات دکتر صفری مدیرکل پیشین امور استان ها تشکر کنم؛ وی، فردی با اخلاق بوده و در دوره مسؤولیت، تلاش‌های زیادی داشته است.
وزیر حهاد کشاورزی در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت های زیر مجموعه های وزارت نیز نقش مهمی به عنوان پیشران فعالیت‌ها دارند و باید ارتباط تعامل و مناسبی بین وزارت و شرکت های زیر مجموعه برای توسعه کارها فراهم شود.
خاوازی گفت: دکتر عرفانیان، مشاور وزیر و رییس جدید گروه امور مجامع و شرکت ها، فردی جوان و آشنا به مسائل کشاورزی کشورهای منطقه بوده و امیدوارم بتواند در این مسؤولیت بتواند منشاء اقدامات ارزشمندی باشد. / پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی