تلاش برای پایه‌گذاری پخش دانش‌بنیان و هوشمند درکشور
تلاش برای پایه‌گذاری پخش دانش‌بنیان و هوشمند درکشور
اقتصادسبز آنلاین: مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن گفت که تصمیم داریم با نوآوری‌های دیگر یک پخش دانش‌بنیان و هوشمند را پایه‌گذاری کنیم.

اقتصادسبز آنلاین: مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن گفت که تصمیم داریم با نوآوری‌های دیگر یک پخش دانش‌بنیان و هوشمند را پایه‌گذاری کنیم.

نرگس اللهیاری، مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش «بیژن» با بیان این‌که یازده گروه غذایی از جمله انواع کنسرو، انواع سس، انواع ترشیجات و شورجات، مربا، کشک، روغن، سرکه، آبلیمو و آبغوره در گروه‌های مختلف مشغول به کار و تولید هستند، افزود: یکی از برنامه‌های توسعه برند بیژن محصولات غذایی تازه است که به‌زودی وارد بازار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پخش بیژن با تأکید بر این‌که طبق هدف‌گذاری انجام شده، پخش بیژن از یک پخش استانی و منطقه‌ای طی 90 روز در سال 1400 تبدیل به پخش کشوری شد، اظهار کرد: برنامه آینده شرکت بین‌المللی پخش بیژن علاوه بر افزایش اشتغالزایی و گسترش فعالیت، هوشمند‌سازی خدمات نوین است.
وی افزود: با این‌که همانطور که در گذشته در قسمت پخش محصولات نوآوری داشتیم، امروز نیز تصمیم داریم با نوآوری‌های دیگر یک پخش دانش‌بنیان و هوشمند را پایه‌گذاری کنیم. اکنون به 18 کشور جهان از جمله کشورهای CIS، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، عراق، افغانستان، قاره اروپا به‌ویژه آلمان و فرانسه، کانادا و آمریکا صادرات داریم.
وی ادامه داد: تنها صادرات تک محصوله نداریم، بلکه به‌طور مثال در کشور آلمان و روسیه دارای سبد محصولات هستیم. مهندس اللهیاری با اشاره بر این‌که ما هم مانند سایر تولیدکنندگان در سطح خرد و کلان در کشور با چالش‌هایی مواجه هستیم، گفت: ولی با لطف خدا و با تیم جوان و خوش‌فکری که در اتاق فکر ما هستند و با کمک تیم اجرایی شرکت، توانستیم از بحران‌ها عبور کنیم و برای هر مشکلی که ایجاد می‌شود اتاق فکر تشکیل شده و راهکارهای مختلف ارائه و سناریوهای مختلف برای عبور از مشکلات در نظر گرفته می‌شود.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن گفت: تعداد قابل توجهی خودرو لجستیک داریم که در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی بوده و از لحاظ مارکتینگ و برندینگ سعی کردیم تا تمامی خودروها و امکانات شرکت یک‌رنگ و یک‌صدا بتوانند با یک نظم مشخص از یک برنامه در کل ایران تبعیت کنند و کار پخش و توزیع را انجام دهند.
وی بیان کرد: نمایشگاه اگروفود از چند محصول سلامت محور و با کیفیت مانند سس سلامت محور رونمایی کردیم. در واقع یکی از دستاوردهای ما در این نمایشگاه آشنایی با همکاران صادرکننده بود که امکان صادرکردن محصولات به کشورهای مختلف دنیا را دارند و به‌همین جهت درخواست ایجاد نمایندگی داشتند. مدیرعامل شرکت بین‌المللی پخش بیژن گفت: در حوزه تکنولوژی نیز پیشنهادات خوبی برای ارتقای سطح دانش فنی داده شده است.
 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا