توسعه فناوری واکسن خوراکی مبتنی بر میکروجلبک
توسعه فناوری واکسن خوراکی مبتنی بر میکروجلبک
اقتصادسبز آنلاین: شرکت بیوتکنولوژی TransAlgae که هدف آن تغییر واکسیناسیون در بخش‌های آبزی پروری و سلامت حیوانات است، قراردادی انحصاری با شرکت فرانسوی Virbac امضا کرده تا فناوری واکسن تحویل خوراکی مبتنی بر میکروجلبک را توسعه دهد که کار غیرضروری و تلفات حیوانات را حذف می‌کند.

اقتصادسبز آنلاین: شرکت بیوتکنولوژی TransAlgae که هدف آن تغییر واکسیناسیون در بخش‌های آبزی پروری و سلامت حیوانات است، قراردادی انحصاری با شرکت فرانسوی Virbac امضا کرده تا فناوری واکسن تحویل خوراکی مبتنی بر میکروجلبک را توسعه دهد که کار غیرضروری و تلفات حیوانات را حذف می‌کند. Virbac که بیش از 50 سال پیش تاسیس شد، ششمین شرکت بزرگ بهداشت حیوانات در سراسر جهان است، با 33 شرکت تابعه و حضور در بیش از 100 کشور. Virbac همچنان به نوآوری و ارائه طیفی عملی از محصولات و خدمات برای تشخیص، پیشگیری و درمان اکثر آسیب شناسی‌ها ادامه می دهد و در عین حال کیفیت زندگی حیوانات را بهبود می‌بخشد. لازم به ذکر است که تا به امروز، تحویل دهانی موثر و کارآمد در سلامت حیوانات یکی از بزرگترین چالش‌های بخش دامپزشکی بوده است.

بیشتر بخوانید: «مارشال» و «ماسیس» پرفروش‌های ماشین‌های کشاورزی در انگلستان

هدف فناوری TransAlgae حل این چالش با استفاده از ریزجلبک‌ها برای دو هدف مهم است که یکی مربوط به یک سایت تولید برای توالی انتقال یافته، بوده و دیگری مربوط به یک وسیله نقلیه تحویل برای مولکول بیان شده رونویسی شده است. در واقع ریزجلبک‌ها بدون هیچ‌گونه آنتی‌‌بیوتیک و در تخمیرکننده‌ها تحت یک محیط کنترل ‌شده تولید می‌‌شوند که امکان تولید سریع و کم‌ هزینه را فراهم می‌ کند که می ‌توان آن را در هر نقطه از کره زمین انجام داد. انتظار می‌رود که این توافقنامه همکاری با ایجاد یک روش مؤثر و صنعتی واکسیناسیون، تغییراتی انقلابی در دنیای واکسیناسیون ایجاد کند.