حمایت عملی «پگاه» از دامداران کرمانی
حمایت عملی «پگاه» از دامداران کرمانی
اقتصادسبز آنلاین: با هدف حمایت از دامداران شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان مرکز جمع‌آوری شیر‌خام در شهرستان رفسنجان، تاسیس و راه‌اندازی شد.

اقتصادسبز آنلاین: با هدف حمایت از دامداران شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان مرکز جمع‌آوری شیر‌خام در شهرستان رفسنجان، تاسیس و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ما، با حمایت شرکت تابعه صنایع شیر و همکاری شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستان رفسنجان، مرکز جمع‌آوری شیر‌خام تاسیس و راه اندازی شد‌.
این مرکز‌، از ابتدای تیر با دریافت روزانه ۵۰۰ کیلو شیرخام از دامداری‌های صنعتی و نیمه صنعتی آغاز بکار کرد و در حال حاضر به ۲.۵ تن در روز افزایش یافت.
محمد کاظم پیام مدیر‌عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان، با اشاره به تلاش‌های موثر شرکت و دامداران در این شرایط حساس، افزود‌: با رایزنی و پرداخت به موقع وجه شیر به دامداران پیش بینی می شود، این میزان دریافت به ۶ تن در روز برسد که تا ۱۲ تن هم قابل افزایش است.
گفتنی است، ایستگاه مرکز جمع‌آوری شیر خام شهرستان رفسنجان، در ۱۰۰ کیلومتری شهر کرمان واقع شده است و مجهز به چیلر، پلیت ۳ تنی، ۲ مخزن ذخیره ۵ تنی و ۱ مخزن ۲.۵ تنی است. / روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)