راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی برنامه‌های آموزشی شرکت را استمرار بخشید
راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی برنامه‌های آموزشی شرکت را استمرار بخشید
اقتصادسبز آنلاین: کارشناس برنامه‌ریزی و توسعه اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی به صورت برخط (Online) و (Offline) ...

اقتصادسبز آنلاین: کارشناس برنامه‌ریزی و توسعه اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی به صورت برخط (Online) و (Offline) اجرای برنامه‌های آموزشی شرکت را در شرایط خاص کرونایی استمرار بخشید.

به گزارش خبرنگار ما، خانم نعیمه عسکری، کارشناس ‌برنامه‌ریزی و توسعه اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران، در بیان فعالیت‌های این بخش توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جهت پیشگیری و مقابله با همه‌گیری بیماری کووید 19، راه اندازی این سامانه در دستور کار گرفت.
وی افزود: در این ارتباط هم اکنون 48 دوره فنی تخصصی در مباحث کنترل فوران، هیدرولیک و پنیوماتیک مقدماتی، انواع روغن و روانکاری صنعتی، محاسبات سیمان، ساق حفاری، تکنولوژی سیالات، اصول کسب اطلاع از سیال حفاری به صورت برخط در حال اجرا است.
عسکری اظهار کرد: همچنین 14 دوره عمومی و ایمنی نیز در قالب off line، برنامه ریزی و در مراحل اجرایی قرار دارد و گروه‌های واتساپ برای هر کلاس ایجاد شده تا اطلاع رسانی‌های لازم در مورد شیوه‌های ورود، تاریخ آزمون و … به فراگیران صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: توسعه تعاملات ایران با فائو ضروری است

کارشناس برنامه ریزی و توسعه اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 96 دوره شامل دو هزار نفر دوره و 33 هزار و 227 نفر ساعت آموزش از سوی این اداره برگزار شده است، گفت: برنامه ریزی و توسعه آموزش، تفکر سازمانی آموزش و تدوین برنامه‌های آموزشی را دنبال می کند.
وی افزود: این بخش با بهره گِیری از نیروهای با تجربه و تحصیلکرده جوان به دنبال ارتقا سطح آموزش‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی جدید مورد نیاز شرکت است و نیاز سنجی آموزشی مورد نیاز کارکنان، برنامه ریزی دوره‌ها و همایش‌های مختلف و ارتباط با مراکز آموزشی خارج از شرکت و ارزیابی اثر بخشی دوره‌های برگزار شده را بر عهده دارد.
عسکری اظهارکرد: برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت، همایش‌های ارائه شده توسط اساتید خارج از شرکت، دوره‌های بلند مدت ترمی کارآموزان تازه استخدام و دوره‌های آموزشی خارج از شرکت در این بخش تدوین و جنبه اجرایی به خود می‌گیرد.
کارشناس برنامه ریزی و توسعه اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: عمده وظایف این واحد انجام برنامه ریزی آموزشی، تدوین دوره‌ها، تعیین سرفصل و محتوای دوره، هماهنگی با ادارات ذیربط، انجام مراحل مختلف پروژه‌های آموزشی، شناسایی مؤسسات و مراکز آموزشی کشور جهت اعزام کارکنان، شرکت در همایش‌ها، تهیه و تدوین تقویم آموزشی و پیگیری موضوع استانداردسازی آموزشی سمت‌های مصوبه در سطح شرکت ملی نفت ایران و تغذیه اطلاعات مربوطه در سامانه فراگیر آموزشی است. / روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران