رفتار غیرحرفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی با خبرنگاران، در روز خبرنگار
رفتار غیرحرفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی با خبرنگاران، در روز خبرنگار
اقتصادسبز آنلاین: امروز چهارشنبه 99.05.22 با دعوت تلفنی روابط عمومی که برای روز خبرنگار، خبرنگاران را دعوت کرده بود؛ راهی وزارتخانه شدم و برای اولین بار بعد از 3 دهه فعالیت مطبوعاتی تحقیر را تجربه کردم.

اقتصادسبز آنلاین: امروز چهارشنبه 99.05.22 با دعوت تلفنی روابط عمومی که برای روز خبرنگار، خبرنگاران را دعوت کرده بود؛ راهی وزارتخانه شدم و برای اولین بار بعد از 3 دهه فعالیت مطبوعاتی تحقیر را تجربه کردم.

امروز چهارشنبه 99.0.5.22 با دعوت تلفنی روابط عمومی که برای روز خبرنگار، خبرنگاران را دعوت کرده بود؛ راهی وزارتخانه شدم و برای اولین بار بعد از ۳ دهه فعالیت مطبوعاتی تحقیر را تجربه کردم.امروز چهارشنبه 99.0.5.22 با دعوت تلفنی روابط عمومی که برای روز خبرنگار، خبرنگاران را دعوت کرده بود؛ راهی وزارتخانه شدم. با توجه به شرایط کرونا با ماشین شخصی در ترافیک سنگین خیابان طالقانی خود را به درب وزارتخانه رساندم. هنگام داخل شدن با برخورد و رفتار بسیار بی‌ادبانه و طلبکارانه مسئولان درب ورودی مواجه شدم. در پاسخ به این تندی، با آرامش گفتم من خبرنگار هستم، از طرف خود شما دعوت شدم و میهمان شما هستم که ایشان در جواب فرمودند هرکی هستی برای خودتی! هرکی دعوتت کرده، کاره ای نیست!چند تن از دوستان خبرنگار که شاهد این ماجرا بودند از من خواستند تا صبر کنم که با وساطت آنان من داخل شوم، این درحالی بود که طی نیم ساعت تماس تلفنی با روابط عمومی و موبایل عزیزان در روابط عمومی هیچ‌کس پاسخ‌گو نبود، تصمیم گرفتم که محل را ترک کرده و برگردم و این توهین و تحقیر را به حساب سرپرست جدید روابط عمومی بگذارم. با خود می‌گفتم حتماً ایشان تجربه ای در این زمینه ندارند و شاید نباید زیاد هم دلخور باشم.درهرحال، کار ایشان در سازمان دیگری که فرسنگ‌ها با روابط عمومی فاصله دارد؛ بوده و شاید اگر مدیری می‌بود که حداقل اندک تجربه‌ای در روابط عمومی می‌داشت، این اتفاق نمی‌افتاد ولی باز می‌گفتم که رسم مهمان‌نوازی ربطی به مدیریت ندارد و جزو اخلاق نیکوی ما ایرانیان است، خودش تجربه ندارد، همکارانش در روابط عمومی که سال‌هاست با خبرنگاران در ارتباط هستند. بعد با خود می‌گفتم شاید می‌شد امروز مدیر روابط عمومی با مسئول درب ورودی و حراست هماهنگ می‌کرد تا خبرنگارانی که با توجه به مشغله های فراوان و نیز با این شرایط کرونا و تنها جهت احترام نهادن به دعوت وزارت جهاد کشاورزی به وزارتخانه رفتند این‌گونه جلوی درب ورودی تحقیر نمی‌شدند.شاید مسئول درب ورودی می‌توانست با متانت به من بگوید صبر کنید تا با روابط عمومی هماهنگ کنم، درهرحال امروز خیلی‌ها در جریان دعوت وزارت جهاد کشاورزی از خبرنگاران بودند و این کار را فقط می‌توان به حساب رفتار غیرحرفه‌ای روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با خبرنگاران در روز خبرنگار گذاشت، البته نیم‌ ساعت بعد فهمیدم عزیزانی هم که خود را به مدیرکل روابط عمومی رسانده‌اند، چندان مورد تکریم قرار نگرفتند و با دلخوری وزارتخانه را ترک کردند. این یعنی توهین و تحقیر میهمانانی که توسط خود جهاد کشاورزی به وزارتخانه دعوت شده بودند. / اگنا