روسیه؛ میزبان بزرگان صنعت غذا و نوشیدنی جهان
روسیه؛ میزبان بزرگان صنعت غذا و نوشیدنی جهان
اقتصادسبز آنلاین: بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه مواد غذایی و نوشیدنی روسیه برگزار می‌شود.

اقتصادسبز آنلاین: بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه مواد غذایی و نوشیدنی روسیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت و با همکاری شرکت راهکارتجارت مدیریت کوشا، در جهت اجرای خط‌مشی‌های اقتصادی و بازرگانی و به منظور کمک به توسعه صادرات و همچنین گسترش روابط بازرگانی و تجاری با فعالان بازار کشور روسیه در نظر دارد پاویون جمهوری اسلامی ایران را در سی و دومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی‌های مسکو 2023 WORLDFOOD در تاریخ 28 لغایت 31 شهریور ماه سال 1402 برگزارکند.
این رویداد بزرگترین و شناخته شده ترین نمایشگاه صنایع غذایى و نوشیدنى روسیه است و مهم ترین وجه تمایز نمایشگاه وسعت و گستردگى جغرافیایى آن در بین کشورهای دنیا است به طوری که شرکت‌هاى صنایع غذایى از 25 کشور دنیا و 54 منطقه روسیه محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه مى کنند..
لازم به ذکر است که در دوره قبل این نمایشگاه شرکت‌های ایرانی نیز با حضور گسترده در این رویداد، استقبال خوبی از این نمایشگاه داشتند که منجر به عقد قرارداد‌های متعددی و افزایش سهم بازار این شرکت‌ها در کشور روسیه شد.
با توجه به موقعیت حال حاضر کشور روسیه به لحاظ محدودیت معاملات با کشورهای اروپایی و همچنین روابط حسنه روسیه با ایران در زمینه‌های مختلف مبادلاتی، وسعت کشور بازار هدف، سهولت معاملات، استقبال از صنایع غذایی ایرانی در روسیه، جمعیت گسترده مصرف کنندگان کشور هدف و بی رقیب بودن در این بازار، حضور در این نمایشگاه موقعیت بسیار مطلوبی برای شرکتهای توانمند و صادر کننده محسوب می گرددو این کشور را در زمره ی کشور‌های مطلوب جهت صادرات معرفی نموده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت راهکارتجارت مدیریت کوشا، نماینده ی انحصاری نمایشگاه مواد غذایی روسیه در ایران، از طریق شماره تلفن 02142917000 داخلی 115 و 114 یا همراه 09122112159 تماس حاصل فرمایند.